lijkt me logisch ook. hoe zou desmond anders ook de 'memory' van beide kunnen betreden? Als ze allebei familie zijn van Desmond, zijn ze ook familie van elkaar Ik dacht dat AC een trilogie was? Is er ergens al een deel 4 aangekondigd dan?
Jawel. Maar deel 3 zou niet echt een los verhaal worden, maar gewoon meer avonturen van Ezio. Deel 4 gaat dan weer verder met de 'grote' verhaallijn. Is een tijdje terug gemeld.
Ben ik persoonlijk niet met je eens. De renaissance is echt een belachelijk interessante tijd in de geschiedenis. Qua kunst, oorlogen en architectuur. Bijkomend feit is dat ik over 2 weken zelf naar Florence ga, dus daarna ga ik helemaal van de game genieten denk ik.
Nouja, tis behoorlijk nietszeggend. Ik moet het ook nog uitspelen, al weet ik wel ongeveer waar het zal eindigen.
Ja inderdaad. Daar werd ik ook gek van, ik wil gewoon in één ruk doorspelen en niet in desynchronisatiemodus belanden. Maar dat is hier dus beperkt tot een aantal keer, mooi werk!
Dat is waar, in de geschiedenis is Ezio's tijd wel interessanter, maar ik vind de steden minder leuk dan in AC 1, en ik vind Altaïr "meer" een assassin, want die begint ook als assassins zeg maar. En waarschijnlijk heeft het ook te maken met dat ik mijn Xbox kocht voor AC 1 Mijn geschiedenisleraar, die ook gamet (hijs 26), is ook in Florence geweest en hij zei dat het allemaal precies klopt qua gebouwen, behalve Pallazo di Medici, dus dat het daardoor idd leuker werd. Heel veel plezier in Florence, alvast _0/
ik kan me niet eens voorstellen hoe mp gaat worden, 16 Eizo's vs 16 Templars? Enige wat ik kan bedenken zijn een mode waar je samen met 7 of meer gamers over de daken racen, wie als eerst 3 vlaggen hebben veroverd oid. Maar dat wordt dan echt een lame mp.... Dit spel is een echte puur singleplayer, dat wil ik zo houden