[Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me vertellen over de assignment: Illum: Gianna Parasini
    Hoe de fuck werkt deze quest? Er staat:
    Ik hack dus zo'n terminal. Vanaf dit moment snap ik er niks meer van. Waar moet ik naartoe lopen en wat moet ik doen?
    bvd
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.693
    Leuk Bevonden:
    17.901
    WTF is dit voor Major Spoiler Bioware!
    Staat gewoon bij de teksten in de laadschermen: Import your Mass Effect 2 character for Mass Effect 3..if you survive.
    WTF?!?!?!
    Leg me niet uit hoe het zit, wil t niet weten FFS. :+
    En hebben we niet liever gewoon niet de acteurs die geintegreerd zijn voor in de game?
     
  3. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft niets te hacken maar je moet met een persoon praten die bij zo'n 'kraampje' staat en haar verleiden om illegale producten aan je te verkopen. succes


    Waarom is dit een spoiler? Je overleeft of overleeft niet toch? :) Damn, heb dus het einde gezien waarbij je het niet haalt, best wel heroisch. Zelf uiteraard wel iedereen veilig thuis gekregen, haha.
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2010
  4. Bleet

    Bleet MIA

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer kun je eigenlijk level 30 halen met 1 character? Net voor het eerst het spel helemaal rondgespeeld, maar ben 'maar' level 26. Krijg je een xp bonus ofzo voor de 2e playthrough?

    Krijg je die xpboost altijd als je aan een 2e playthrough begint? Dus ook als je een tweede character uit ME 1 importeert, of alleen als je met je character uit deel 2 opnieuw begint? Weet iemand dat?
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hmmm, de quarian is Tali, en die heb ik al. Wie o wie is dan die laatste crew member (2e van links in het rijtje ?)
     
  6. Nyari

    Nyari Bullets Included...

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Die komt vanzelf wel, gewoon verder spelen met de main quest :)
     
  7. SysanApse

    SysanApse Guest

    Hoe kan je voor Miranda nou niet die chick van de tv serie Chuck nemen.
    Yvonne Strahovski, zij heeft zelfs nog de stem ingesproken.

    Anyway, mijn einde was precies zoals ik het niet had gewild.
    Eerst Jack weg, daarna Legion en als laatste Thane. Daarna werd Grunt ook nog eens gepakt door die "vleermuizen". Wat dus inhoud dat 3 van mijn favoriete chars gekilled werden.

    Mijn favorieten zijn toch wel Garrus, Thane, Grunt en Legion.
    Waar baseren jullie je squad keuze op ? Echt op skill of gewoon op coolness ?
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    In deel II pak ik van alles en nog wat. Het hangt ook een beetje af van de loyalty missie. ;)
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Iemand hier die op een SDTV speelt? Want ik weet nog wel dat ik bij Battlefield 1943, voor de arcade, gewoon niets kon lezen. Met ME2 schijnt dit ook een ramp te zijn en als ik upgrades e.d. niet kan lezen dan kan hij gelijk weer worden verkocht aangezien het spel dan waardeloos is. Dus is het echt onmogelijk of is het nog te doen?
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    In het begin nam ik vooral Jacob en Miranda mee. Nu vooral Miranda en Samara.
     
  11. Nyari

    Nyari Bullets Included...

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel zelf met een Infiltrator dus kijk ik een beetje wie mijn Sheppard het beste aanvult; meestal neem ik dan ook Grunt/Samara mee
     
  12. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat ik wel ERG interssant vond om te zien was dat er NOG een character bij komt?
    Bij de laatste missie kun je een paar keer je team samenstellen en dan zie je nog een leeg character slot voor The Warlord: Dr. Okeer. Maar die kom je eerder in het spel toch al tegen? Die gaat toch dood?
    /Mod Spoiler tag s.v.p.! - Pegas

    En dit was mijn set-up voor de missie:

    Tali in de schachten en Jacob als eerste secondary squad leader.
    De tweede keer Garrus als squad leader en Samara als de Biotic.
    En ik stuurde Grunt mee als body guard voor de crewmembers.
    In het laaste stuk had ik Mordin en Garrus mee.

    Bij iedereen loyalty hoog en alle upgrades voor het schip.
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    ME2 met SDTV is kut, al dus wat ik lees. Koop een nieuwe tv Cookie. :+
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.693
    Leuk Bevonden:
    17.901
    Ik heb een SDTV, in het begin is het echt superkut maar op een gegeven moment wen je er aan en is t te doen. Kan alles nu wel ongv. lezen, af en toe een beetje vooroverbuigen, maar stoor me er totaal niet meer aan.
    En Fiasco, STFU. :+
     
  15. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Fimpje over censuur in ME2

    [yt]ZhBPUE0i7oY[/yt]
     
  16. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    had even een klein vraagje:
    Ik heb net Legion geactivate en de IFF missie gedaan, nu hoorde ik dat er een moment is dat je wordt ontvoerd door de Collectors nadat je Legion hebt geactivate, is dit echt zo? want ik heb pas 2 teammates loyal gemaakt
    Hoop dat jullie me kunnen helpen
     
  17. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja, jij zult het moeilijk krijgen 8) .
     
  18. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Nou ja is nog steeds te doen, maar:

    het gaat niet lukken om heel je team levend te houden, dus je gaat iig een achievement missen
     
  19. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Je moet ook gewoon een nieuwe tv kopen. Hoeft echt niet duur te zijn. Ik had een paar maanden geleden een hdtv gekocht voor 350 euro. Best nog een groot scherm voor in de slaapkamer. En ik kan alles perfect lezen in ME 2. Je kan best al leuke tv's kopen voor weinig geld.
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik moet niets, dat dat even duidelijk is. Al was hij 50 euro, zal me een zorg zijn. De TV die ik nu heb doet het goed en meer hoeft een TV niet te doen. Ik heb totaal nog geen behoefte aan een HDTV en als het te hinderlijk is dan houdt het op. Maar als ik Reckuuza zijn post lees is het uiteindelijk wel te doen en aangezien ik vlak voor mijn tv zit zal het dan ook wel meevallen en wen je eraan, hoop ik :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina