[XOne] Bioshock 2

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 16 okt 2008.

1. ICON

ICON Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb hem net binnen gekregen (rapture edition) ben benieuwd!!!!

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Wil weer voor een dubbeltje op de eerste rang zitten waardoor ik nog steeds zit te wachten op m'n Rapture editie van Zavvi. Iemand die 'em al binnen heeft?

3. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    :eek: Die multiplayer is best wel gruwelijk hoor :D
    Vooral die last splicer standing is cool! Gewoon old school gears of war like maar 1 leven en knallen maar! _O_
    En die pistol is echt bizar sterk op mid range in combo met incinirate ( geen idee hoe je dat schrijft.. :x )

4. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    heeft iemand een idee hoe je dit trap/ mijn dingen plaatst?

5. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    Yup, je moet je rivet gun pakken en dan je trap ammo selecteren.. is geloof ik naar beneden op je d-pad
    En dan kan je lekker traps zetten! :D

6. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    OMG! Wat is de multiplayer LEGEN - wait for it - DARY! Wat vet zeg :D Echt zo vet :) Net een geweldig potje Adam Grab gespeeld. Ik had net een nieuwe loadout gemaakt met Aero Dash en dat werkte ERG lekker. Meteen op de Little Sister afgerend, opgepakt en weggedashed! Dik een minuut zo rond kunnen rennen :)

Met Dash dichtbij komen, eventueel van te voren een electriciteitschok om ze te stunnen. Van dichtbij met de shotgun/melee en eventueel van verderop nog de Pistol die snel achter elkaar vuurt! Speelt vooral in defensieve modes erg lekker :) Ben nog maar level 6/7 ofzo, dus heb nog heel veel meer te unlocken.

De singleplayer is ook erg vet, maar na een uurtje spelen MOEST ik de MP weer induiken... GEWELDIG! Ik ga snel verder :D

EDIT: Wat ik nog meer erg tof vind aan de MP is de manier waarop je Adam verzamelt. En deze Adam heb je weer nodig om in level te stijgen. Natuurlijk met je kills, assists en dergelijke, maar ook door dingen te hacken. Daarnaast liggen er in de levels ook flesjes met Adam verspreidt die je ook een kleine bonus geven. Het is dus ook zeer aan te raden om goed de levels door te spitten. Zo kwam ik naast een flinke lading Adam ook een paar leuke shortcuts tegen :D

Laatst bewerkt: 9 feb 2010
  7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Haha precies 't zelfde hier. Ik had vanmiddag even een uurtje de SP gedaan en toen ging ik even de multiplayer uittesten. En sindsdien alleen maar MP gedaan, echt zo veel vetter dan verwacht.

De verschillende gamemodes zijn geweldig en ook erg nice op hoeveel manieren je ADAM verdient en hoeveel unlocks/trials enzovoorts er zijn.

Tot nu toe eigenlijk alleen maar Civil War (team deathmatch) gedaan en ook super vaak Big Daddy geweest. Dan voel je je zo krachtig he, 1 vs 1 ff 3 keer schieten met je Rivet Gun en hoppa wéér een kill erbij!

Beste potje tot nu toe was 1100 punten en ik ben nu level 8.

8. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Echt weer een briljante game :)

Ga wel eerst de SP uitspelen en dan pas de MP flink spelen.
    Wel tussendoor ff checken wat het is maar dat doe ik morgen wel ff denk.

Iig hebben ze weer een topgame gemaakt tot zover ik gespeeld heb.

9. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    Hoe gaat dat precies in zijn werk met die big daddy in civil war?
    Hetzelfde als in FFA dat ie gewoon ergens verschijnt en dat je hem dan moet vinden ofzo? 8)

Wat mij betreft mogen jullie me ook wel ff toevoegen om met wat mensen online te spelen :) Gamertag is zelfde als gebruikersnaam so go ahead
    Ben hem in FFA nog niet tegengekomen en in last splicer standing zit ie niet geloof ik :p

Verder net nog even capture the sister gedaan voor de achieve maar kon het niet voor elkaar krijgen, stond elke keer zo'n big daddy ineens achter me als ik der eindelijk te pakkken had..

EDIT: Voor mensen die binnekort nog keertje online willen spelen kunnen me wel toevoegen, gamertag = gebruikersnaam hiero.
    Als ik SP doe is de kans niet zo groot dat ik kom :p maar dat zien we dan wel :)

Laatst bewerkt: 9 feb 2010
  10. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    @ Dikgedrukte: ja klopt.

Morgen even een Big Daddy killen voor de achievement, Little Sister saven voor achievement en Rank 10 halen en op elke map spelen voor achievement.
    Dan heb ik alle MP achievements behalve rank 20,30 en 40. Dus dan is het tijd om eens goed voor de SP te gaan zitten. :thumbs:

11. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik ben erg benieuwd naar Bioshock 2. Krijg hem waarschijnlijk morgen binnen.

12. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ook gamehubs?

13. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Nee, Bonobobo! :+

14. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Wow, ik word van die reacties hier erg enthousiast! Ik had de multiplayer al een tijdje afgedaan als niet boeiend. Nu ben ik toch weer geprikkeld om snel die game te halen.

15. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ook! Heb alleen nog genoeg games op stapel liggen, maar pik hem van het weekend even op :D

16. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wel via Gamehubs icm spoed, ben benieuwd hoelang het nog duurt :confused:

17. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    De multiplayer is echt heel erg tof! Alleen duurt het bij mij af en toe erg lang voordat ik in een match zit. En ook de levels verschillen steeds vaker HEEL veel. Ik met mijn level 9 tegen gasten van 15 tot 30. Dat merk je toch wel in de plasmids en wapens :mad: Maar het blijft tof :D

18. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Ik zelf ben nog niet heel warm gelopen van de multiplayer. Opzich wel leuk uitgewerkt met de wapens die je kan behalen door te levelen, maar vind het zelf nog een beetje simpel. Het Big Daddy pak wat je kan vinden is dan wel weer leuk gedaan. Nu had ik wel tijdens het spelen bij diverse games ook veel lagg ivm de livestream die ik had lopen.

Zal vandaag nog wel is proberen zonder stream. ;)

19. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uitgespeeld :)

De laatste 2 levels zijn echt vet!
    En natuurlijk weer een verrassing ala deel 1 op het eind ;)

20. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Haha lachen dit...

Been a while since we did one of these, so let’s relive the good times. Whoever posts the 1,000th comment on this article wins a BioShock 2 Special Edition for 360 and the following, as relayed by the lovely PR setting this up: “Eve hypo, water bottle, hoodie, vinyl record.”

Would you kindly make it quick?

http://www.vg247.com/2010/02/10/win-a-bioshock-2-collectors-edition-and-an-eve-hypo/

Deel Deze Pagina