Xbox 360 controllers ‎[Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 15 feb 2007.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    :b:
     
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Yeah gewoon 4! :)
     
  3. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
  4. xCraftySlyFoX

    xCraftySlyFoX Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    Wired Controller kapot, deze controller heb ongeveer 6 maanden na de release van de 360 gekocht? zou het nog het proberen waard zijn om te bellen?
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Altijd proberen :).
     
  6. xCraftySlyFoX

    xCraftySlyFoX Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    Het mog niet baten=(
     
  7. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Iemand enig idee waar je 'kappen' kan kopen voor wireless controllers? Het eeuwige gemep tegen 1 van mijn controllers heeft ervoor gezorgd dat die dingen van de schroefjes geknapt zijn :mad:. (Vervloek MW2 en Mirror's Edge)

    Is het een beetje betaalbaar ? (als in, niet bijna net zo duur als een nieuwe wireless controller?)
     
  8. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Hier verkopen ze o.a. controller shells maar wel zogezegd de betere 'custom designed' ones, dat komt er op neer dat de controllercase al bijna even duur wordt als een officiële nieuwe..

    Ook hier een beetje hetzelfde verhaal, dacht nochtans dat ze hier ook goedkopere, standaard shells zouden hebben aangezien ze ook thumbsticks en zo verkopen maar ik zie het niet direct. Op het eerste zich toch ook enkel modded shells die rond de 30$ kosten.
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  10. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Haha, die zijn wel erg oranje, maar toch redelijk goedkoop.

    Als ze allemaal tegen de 30 dollar kosten (sites van DiaL) dan kan ik voor de prijs incl. inderdaad net zo goed een nieuwe controller kopen :mad:

    Nou zien die shells er wel leuk uit, maar soms ben ik net niet verstandig genoeg om mijn xbox uit te zetten als het even niet wil lukken. Om nou zo'n ding naar de vernieling te helpen lijkt me ook niet wat :9

    Ik kijk wel even, bedankt voor de sites :)
     
  11. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Je kan ze ook meteen overspuiten naar zwart als ze binnenkomen :+
     
  12. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Net m'n controller gesloopt dus zit te denken om een nieuwe controller te halen, zijn er nog goede alternatieven op de normale? Vind de D-Pad echt ruk en de stickjes niet echt fijn.


    Kwam ook langs de Razer Onza maar het lijkt erop dat hij nog niet uit is. Beetje jammer.
    [​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG]

    Elke tip welkom
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2010
  13. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
  14. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Misschien raar, maar ik vind de alternatieven juist niks. Het enige nadeel aan de controllers van MS vind ik de "puntjes" die op de sticks zitten er relatief snel af slijten.
    Maar de dikte van de controllers en hoe hij in de hand ligt is toch heerlijk hoor.
     
  15. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Jah ik weet wat je bedoelt die 3th party is meestal de grootste troep die je maar kunt vinden maar de standaard vind ik -persoonlijk- ook niet echt heel fijn.

    Heb net voor 32,99 bij RedCoon een zwarte besteld, goedkoopst wat ik in een uurtje googlen kon vinden.

    Hopelijk komt ie voor het weekend nog :)

    Had overigens een mailtje naar Razer Nederland gestuurd en netjes vanochtend al een antwoord: De release van de Onza is nog niet officieel aangekondigd.

    Wel staan op verschillende sites rond Q3/Juli dus dat is nog wel ff wachten.
     
  16. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
  17. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Bedankt voor de tip, maar als echte nederlander is BudgetGaming m'n startpagina :b:! Maar die meestal niet geheel accuraat en mist nogal wat winkels dus eindig je toch altijd op google ;)!
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2010
  18. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee wanneer deze uit gaat komen??
    Zoek al een tijd een controller waar bij er knoppen op andere plekken bevinden zodat ik de knuppels ten aller tijden kan besturen.had die modernwarefare controller waarbij extra knoppen aan de achter kant van de controller bevonden maar vond de controller zelf niet lekker spelen...
     
  19. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Zou zeggen, probeer deze eens.

    Is momenteel maar 2,5 euro incl verzenden ;) Koop er dan meteen maar een reserve bij :+


    [​IMG]


    Edit: nevermind, dit is een faceplate die over je controller gaat.
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2010
  20. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ergens in Juli ofzo, nog wel een tijdje weg iig. Zit er zelf ook erg op te wachten, vooral die twee schouderknoppen kunnen games met kromme controls zoals op de BF1943&BC1 helemaal fixen.


    Heb ook de MW2 controller in m'n handen gehad, begrijp absoluut niet hoe ze dit nou hebben kunnen maken. Die twee knopjes aan de achterkant kan je amper indrukken :emo: te klein, te ver in het midden en gewoon niet comfortabel. De triggers vond ik ook iets te smal en gammel, en eigenlijk de hele controller is het net niet. Het rubber aan de zijkant was wel ok maar niet echt een toevoeging.
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2010

Deel Deze Pagina