Nee de Astro A40 is de beste qua geluid die is helaas iets duurder De turtle beach x41 is de beste wireless er komt een nieuwe startpost waar wat meer info staat
De Steelseries Siberia V2 is toch ook dolby? Hier is die best cheap: http://azerty.nl/producten/product_...ll-size-headset-hoofdtelefoon-oorkap-wit.html Is dat wat?
http://www.torontothumbs.com/2009/12/03/review-steelseries-siberia-v2-full-size-headset/ En in de FAQ op steelseries.com
ik heb nu dan de AX PRO binnen \o/\o/\o/ heb em nog niet aangesloten want moet me optische dongel nog krijgen aangezien me xbox aangesloten is via hdmi. eerste indruk: hij is erg licht en comfortabel zodat je niet het idee hebt dat je iets op je kop hebt. design vind ik erg mooi. kabel is lang genoeg nadelen: er zit geen uit knop op dus je moet de stekker eruit trekken anders blijft hij continu aanstaan. meer kan ik er nog niet over zeggen. moet hem eerst aansluiten en dan eens goed afstellen. maar met vier speakertjes per oor denk ik dat het helemaal goedkomt.*)
Mijn ervaring met 4 speakertjes in 1 oor vond ik maar k*t.. Maar dat is inmiddels ruim 2 jaar geleden, zal nu toch wel wat beter zijn..Hoezo kun je die niet uitzetten?? Niet echt milieu bewust..
ja niet milieubewust idd en kost je weer paar euri per jaar extra stroom. hij heeft geen aan/uit knop, je moet dus echt de stekker eruit trekken. ik heb nog de versie waar je dus twee stopcontacten nodig hebt. je hebt er eentje voor je digitale bakje. daarnaast split de draad van je headset zich aan het einde in twee, eentje voor je de aansluiting van je headset op je bakje en eentje waar je dus de tweede voeding op aansluit. dus twee voedingen, in de nieuwere versie heb je nog maar 1 voeding die zich split in twee uiteinden, eentje voor je bakje eentje voor je headset.
Nogmaals, iemand ervaring met de SteelSeries Siberia V2 Full-size Headset? 7.1 Dolby Aansluitbaar op xbox360 (moet je er wel een connector bij kopen)
Schijnbaar niet, anders had iemand er wel op gereageerd, ben zelf wel nieuwsgierig, ziet er wel leuk uit!
okay, om terug te komen op de AX Pro. na paar keer getest te hebben moet ik zeggen dat hij de het geld echt waard is. ik kan heel duidelijk horen waar iemand vandaan komt. dit is wel even wennen om daarop specifiek te letten maar werkt erg goed en dit is de voornaamste reden dat ik hem heb gekocht. ik heb paar keer getest door te luisteren waar een teammaat liep en vervolgens te voorspellen waar hij was en dan op te map kijken of het klopt. elke keer raak. het geluid is erg goed en is erg makkelijk af te stellen naar persoonlijke voorkeur. dus front, center, rear en sub. wat ik nog duidelijk wil maken over wat ik eerder zei, het niet kunnen uitzetten. dit gaat alleen over de headset zelf, het kastje heeft wel een aan/uit knop, maar de headset moet je echt unpluggen. dan nog iets, op sommige youtube revieuws hoor je mensen praten over een irritant digitale ruis als er geen geluid afspeelt, dit klopt, wanneer je er geen spelgeluid is dan hoor je een ruis, maar deze is zeker niet zo hard als sommige beweren en is niet uitermate storend. tijdens het spelen of ontvangen van geluid valt dit volledig weg. zo, is weer genoeg, vragen??
Oke, ik had vamiddag nog geen mail. Zal nu is kijken Edit: Ik zie net dat ik de mail ook heb gekregen
ik kan iedereen goed verstaan, als er met MW2 veel gebeurt in de lucht en ontplofingen hoor ik iedereen erg goed. het mooie is dat je dit dus ook kan instellen. je hebt dus een apart volumecontrol voor de voicechat. verder ben ik tot nu toe goed te verstaan en heb ik daar nog geen klachten over gehoord. ook als ik een voice bericht stuur en afluister dan klinkt het goed.