Ik kan eerder dan 22:00. Maar daarna ook, maar stuur maar een message via Live, want de kans dat ik vandaag op de PC kan is nihil.
Lekker gespeeld jongens, maar ik ben geen voorstander van de Grote dikke Gspot, want kijk wat er nu gebeurt, Triple maakt zijn poppetje groter, waardoor hij groter en dikker is als hooibak, wat gebeurt er dan in de wedstrijd? hij pikt zowat alle ballen van hooibak uit de lucht "omdat hij groter is" maar dan loop ik dus voor lul, ik heb in de hele wedstrijd maar 2 schoten gehad, en verder alleen de normale doortikballen. als Triple GSPOT weer klein maakt dat kunnen we de combinatie weer zoeken (wat ik al in een vorige post had uitgelegd) want nu lopen we met 2 man op 1 positie . je moet het ook niet in een keer willen veranderen. hooibak is al jaren (lees weken/maanden) het aanspeelpunt en Triple loopt daar omheen.
^^, maar handig is het niet, want dan heb je het over 2 spitsen op de zelfde positie, terwijl we toch echt samen spelen. :
Ben het met Rien eens, al ging het niet slecht de laatste wedstrijd. We volgen nu eenmaal een tactiek en om dan je poppetje te veranderen en weer een nieuwe speelwijze voorin te spelen heb ik ook weinig zin in. Het viel me op dat allebei de grote spitsen niet echt wisten wat ze moesten doen. En eigenlijk snap ik het ook niet Triple is topscoorder met zn kleine gspot Triple is snel met zn kleine gspot Triple is de enige op wie ik een lange steekpass kan geven(heeft nu dus ook geen nut meer?) Ik zou dus graag weer met de oude tactiek spelen, mede omdat Hooibak zn assist wat beter geeft dan triple en andersom triple beter afmaakt dan hooibak Graag reacties aub Edit: Blijft iedereen zijn poppie trainen ?
Idd al scoort hooibak natuurlijk ook best veel , een beetje een multifunctionele speler, maar dan moet men er zich wel een beetje naar aanpassen dat we bijde niet wisten wat we moesten doen is logisch, Triple speelde op een hele andere positie waar ze ander spel van hem verwachten, en ik speelde eigenlijk een beetje voor lul omdat Gspot mijn poppetjes ballen ging 'jatten' (jatten is een te groot woord hoor) ik heb vrij weinig tijd om mijn poppie te trainen katti, ik speel bijna al mijn xbox uren op dan speel ik clubs, en als ik dan ff geen clubs speel speel ik liever een ander spel natuurlijk train ik hem wel in alle andere speltypen die ik met fifa doe
Ik heb ook weinig tijd om te trainen. Als ik 2 uurtjes clubs op een avond speel dan is dat wel weer genoeg, en me vriendin vind ik het ook niet leuk als ik na het eten van 18 uur tot 23 alleen maar aan het xboxen ben. Althans, niet elke dag. Want dan mag ze van mij ook niet op de laptop omdat ik anders lag krijg
Wat is nu het probleem? Dat mijn poppie groter is dan die van Rien en dat ik zijn ballen jat? Ik weet niet hoor, maar je kan nog steeds combinaties maken voorin, of die nou 1,20 is of 2,40. En zijn snelheid is ook nog steeds hoog, dus ik snap het probleem niet.
Ja ik snap het probleem niet, als we met zen 4en zijn spelen we over de vleugels( veel over Danny ) Dan is het toch handig om 2 grote spelers te hebben om die kopduels te winnen?
Je zoekt het maar uit hoe je dat oplost met rien hoor, tis elke keer wat..... Als je een tactiek hebt, ga je toch niet elke keer veranderen ?
Kijk, het gaat nergens om, maar ieder heeft zn eigen taak nu binnen het team, jouw taak is via snelheid/lenigheid enz. de ruimtes opzoeken en die bal in het doel te leggen. Het gaat er dus om of je achter die tactiek staat, Hooibak heeft gelijk als hij zegt dat hij als aanspeelpunt te weinig ballen krijgt omdat jij ineens een andere speelstijl erop na houd. Dan kun je zeggen dat het lekker voetbalt, maar voor Rien niet en voor mij ook niet. Anders moeten we bijelkaar gaan zitten om weer een andere tactiek te bedenken(waar ik persoonlijk geen zin in heb)
+1 ( Betekend mee eens ) Je moet ook in het teamverband denken hé Trip, 1 grote spits is voorin echt genoeg, dan kun je wel zeggen dat jij soms ook kopballen krijgt, maar dan moet ik daar dus lopen en jij niet jij bent voor de snelheid, ik ben voor de goede positie en de aanname van de corners/verre vrije trappen en voorzetten etc. als jij daar met kleine gspot omheen loopt kan ik hem doorkoppen naar jouw (bij de uittrap is dit nu) en dan kun jij of doorlopen of afspelen, als je hem afspeelt ga je iets achter hooibak lopen zodat hooibak de diepe spits word en jij daar achter als een wesly sneijder achtige typetje