OMG! Wat is de multiplayer
LEGEN - wait for it
- DARY! Wat vet zeg
Echt zo vet
Net een geweldig potje Adam Grab gespeeld. Ik had net een nieuwe loadout gemaakt met Aero Dash en dat werkte ERG lekker. Meteen op de Little Sister afgerend, opgepakt en weggedashed! Dik een minuut zo rond kunnen rennen
Met Dash dichtbij komen, eventueel van te voren een electriciteitschok om ze te stunnen. Van dichtbij met de shotgun/melee en eventueel van verderop nog de Pistol die snel achter elkaar vuurt! Speelt vooral in defensieve modes erg lekker
Ben nog maar level 6/7 ofzo, dus heb nog heel veel meer te unlocken.
De singleplayer is ook erg vet, maar na een uurtje spelen MOEST ik de MP weer induiken... GEWELDIG! Ik ga snel verder
EDIT: Wat ik nog meer erg tof vind aan de MP is de manier waarop je Adam verzamelt. En deze Adam heb je weer nodig om in level te stijgen. Natuurlijk met je kills, assists en dergelijke, maar ook door dingen te hacken. Daarnaast liggen er in de levels ook flesjes met Adam verspreidt die je ook een kleine bonus geven. Het is dus ook zeer aan te raden om goed de levels door te spitten. Zo kwam ik naast een flinke lading Adam ook een paar leuke shortcuts tegen
Klik om te vergroten...