Kan nog altijd. Als ze van Amerika uitgaan, dan hebben ze nog de tijd he? Daar is het immers nu eind van de ochtend / begin van de middag.
Nu ook gezien.. zegt niet veel behalve dat er inderdaad een soort cloacking device komt en het waarschijnlijk wel erg ver in de toekomst zal zijn.
Ja maar ja,...hoever in de toekomst. Krijgen we straks gewoon te maken met mechs misschien? Kweenie of ik dat wel cool zou vinden...we kunnen eigenlijk alleen maar wachten.
Nou: Die eerste lijn beloofd denk ik toch wel weer een hoop gadgets, en in het laatste shot werden twee personen ineens zichtbaar, miss iets van een tijdelijke onzichtbaarheid dmv projectie van de omgeving op pakken? Dit dus: Invisible tanks
De technologie van GRAW is eigenlijk hedendaagse technologie, dus Future Soldier zal wel weer een stuk verder gaan
Toch vond ik een hoop mis met het vorige deel , gewoon te makkelijk. En ventjes neerknallen gaf weinig voldoening...en over de multiplayer wil ik het helemaal niet hebben, ik had er in elk geval helemaal niks mee.
Future Soldier? Waarom niet gewoon GRAW 3? GRAW 1 en 2 blijven 2 van de bruutste games die ik op de 360 heb gespeeld. (eig met nog veel meer games ). jammer dat die games gewoon ietwat te makkelijk waren, zelfs op hard. Maar wtf, Future Soldier? Future Soldier is gewoon een Advanced Warfighter? Die waren al van de toekomst. Rare shizzle.
Ik denk dat Dee het goed geraden heeft. Lijkt gewoon Camo te zijn, wat ik op zich wel bijzonder vind voor een Tom Clancy product.
Aliens? Nou dan kan je mij echt van de grond rapen..dat zou ik te hilarisch vinden, en dat gebeurd echt niet hoor...noooooooooo way
Nee nee mensen.. geen paniek, en zeker geen aliens. Bekijk hem anders even op je xbox zelf, er staat een omschrijving bij dat alle wapens en gadgets in future soldier wel echt bestaande wapens en gadgets zijn.. maar voornamelijk prototypes. dus ook een cloaking shield hoort daar bij. (wordt nu getest door het leger). Ik vindt het gaaf tot dusver! Hopelijk dat ze er wel al jaren aan hebben gewerkt en al erg ver zijn qua ontwikkeling.. en hopelijk dat de multiplayer en co-op settings hetzelfde blijven.. UAV's aan/uit, friendly fire aan/uit, camera-guns aan/uit, hoeveel levens, map rotatie, etc...