1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Elke keer 2 healers meesturen in de portals.
    Zorg dat je voor de laatste wave je aoe-raid healer net uit een portal hebt, zodat ie gestoorde healing kan doen op de raid die het nodig heeft.

    verder; tja, beetje geluk moet je hebben. Zorg wel dat healers voor maximale healing output gaan, fuck regen, gogo haste en crit.
    Zelf geswitched naar die badge trinket met haste proc, en trinket met 179 SP. Tevens werkt Earth Shield op de boss ook (als je er een over hebt), omdat die toch af en toe geraakt wordt. Verder gewoon de guide op Bosskillers gebruiken, die is behoorlijk duidelijk. We hadden hem alleen neit gelezen en hebben gewoon paar tries gehad. Sindragosa lijkt wel stuk moeilijk though, maar dat is voor komende week :+
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nou, het gaat wel lekker met mijn achievement hunten. Heb nu 354 achievements en vanmiddag zal ik er nog wat meer bij proberen te halen. 1054/1054 zal wel nooit lukken lol. ;)
     
  3. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Ik praat nu over 25 man. Verder doen wij geen raid healer in de portal aangezien ze veel effectiever kunnen healen (en dus beter gebruik maken van de +healing) door ze op boss te zetten. Wij hadden 2 holy paladins en een holy priest in de portal, maar misschien is het nog wel beter om met 3 holy paladins te gaan. Éen van onze holy paladins had bijv. wel 24K hps terwijl de priest die hetzelfde doet niet verder komt dan 8.5 K.
     
  4. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Bedenk wel dat de paladin Beacon of Light heeft, en glyph of Holy Light.
    Zijn healing effectief op de boss is dus echt een stuk lager dan je denkt..

    Heb even voor je gevraagd, guild op server gebruikt wel raidhealers in de portals. 1 shaman en 1 druid, maar alleen voor de laatste portalphase.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Iemand een goede tip hoe ik de Kurenai op Exalted kan krijgen?
    Wil namelijk die mounts van hun kopen.
     
  6. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    gebruik de Kurenai Reputation Guide \o/
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Hey bedankt. Ben er nu via die guide achter gekomen dat je het beste mobs kan killen en die dingen inleveren. Had alle quests in zangarmarsh en de meeste in nagrand al gedaan. Moet alleen nog revered worden en dat is dan nog een heel eind naar exalted. ;)
     
  8. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Als je naar google.nl gaat, en alleen al 'Kurenai' invult, ben je er al.
    Ik snap echt niet dat je die vraag hier stelt.

    Misschien onder het mom van lekker makkelijk ofzo.
    Misschien moet je eens iets meer moeite gaan doen.
     
  9. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    QQ, misschien omdat hier een forum voor is? =(

    anyways, nog 4 dagen wow, nog 32k gold uit te geven aan crap haha! wilde eerst mijn account verkopen, wist dat het eigenlijk niet mocht, maar dan wist ik zeker dat ik zou stoppen en dan had ik er nog wat voor terug.. alleen doe het toch maar niet dan zit er zon noob op mijn account |:-
     
  10. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    D'r is een verschil tussen vragen en alles op een silver platter willen krijgen, maargoed.
     
  11. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Hij heeft constant van die vragen die hij zelf kan opzoeken met een beetje moeite doen, hij heeft alle links die hij nodig heeft, zelfs op wowhead als je daar kurenai invult kom je bij de faction en krijg je waarschijnlijk een hele guide hoe je het snelst naar exalted komt.

    Hij mag heus wel een keer moeite doen om dat op te zoeken, kijk als hij bijvoorbeeld iets niet snapt van de gamemechanics dan kan ik het me voorstellen dat hij het hier vraagt omdat hij het niet gevonden krijgt, maar om bij elke simpele vraag het hier te vragen terwijl je het in 10 seconden kunt vinden...
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Klopt maar hij houdt ondertussen wel een discussie opgang. Iets waar een forum toch om draait...
     
  13. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat hem toch, je bent niet verplicht om te antwoorden :)
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    I know, maar ik dacht er even niet aan. Zal er proberen aan te denken. :p
     
  15. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Hoe vaak heb je dit eigenlijk al niet eerder gezegd?
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Tig keer, maar ik heb mijn kop er ook niet altijd bij. Lang verhaal, maar nu on-topic bitte. ;)
     
  17. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Haha deze avond gewoon 3 items gekregen. Allereerst de head van Gunship Battle 25, die ik voor minimum kreeg maar waar ik ook wel op gerekend had. Vervolgens droppen er nog BoE cloth shoulders die BiS zijn tot heroic modes, die voor een bescheiden prijsje aan DKP naar mij ging, en vervolgens ook nog de robe van Blood Princes, voor minimum.

    ICC weekly quest + Toravon ook nog, dus dit was wel een profitabel avondje..
     
  18. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Deed van week ook Toravon.
    Man, wat is die makkelijk op 25 man zeg. :eek:

    Uiteraard viel er Lock gear, terwijl ik op m'n priest was.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Yes, Kurenai op exalted. Kan ik weer ff wat mounts kopen. ;)
     
  20. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Hoeveel heb je er nu dan? De albino drake is toch 50 mounts?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina