[Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.693
    Leuk Bevonden:
    17.901
    Mwah, kleine oogjes en een masker.
    Niet echt mn ding. :+
     
  2. Ashavan

    Ashavan Guest

    Blijkbaar kun je dus toch lvl30 bereiken als je geen lvl60 importeert. Maar lvl30 kun je pas bereiken met je tweede playthough. Had zelf lvl54 vanuit ME1 over gezet. Nu met tweede playthrough alles gedaan op de Reaper IFF, Legion Loyalty quest en de Collector Base na dan.

    Heb die Cerberus Armor DLC, maar zie er niet echt het nut van. Misschien handig met nieuw personage dat je dan tijdje goede armor hebt. Maar zodra je wat research gedaan hebt kun je betere stats krijgen dan wat die armor te bieden heeft.
     
  3. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik zag ook juist de Cerberus weapon and armor DLC, ik gebruik eigenlijk nog steeds het blood armor. Heb eigenlijk nog nooit gekeken naar de stats die je kan krijgen met je 'origineel' armor te upgraden, zou ik wel eens mogen doen als dat ondertussen beter is geworden.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Maar ze was wel goed zeg. :9
     
  5. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Staat er eigenlijk een tijdlimiet op die loyalty missies vanaf het moment dat je 'accept' tot wanneer je ze ook feitelijk doet? Ik neem aan van niet, maar vraag het maar uit veiligheid omdat ik er ondertussen ineens zoveel heb, en daartussen nog wat main missies a/h doen ben.
     
  6. Ashavan

    Ashavan Guest

    Geen limiet. Kan ze zelfs nog doen nadat je de eindbaas verslagen hebt.
     
  7. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Iemand die een idee heeft hoe of wanneer de Titan Nebula unlockt? Gewoon story wise uiteindelijk (ook al zit ik al redelijk ver) of a.h.v. een star chart? Ik heb er 3 gekocht in Illium maar dat is volgens mij de enige shop waar ik zulke maps ben tegengekomen...

    Edit: Nevermind, ik heb ergens gevonden dat het unlockt na een van de latere N7 side missies, zou kunnen kloppen.
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2010
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Mijn exemplaar van Gamehubs is gisteren verzonden dus ik zal hem in de loop van volgende week wel binnen hebben. Heb nu ook een 120gig HDD dus dan kan ik dit spel ook installeren, hoorde namelijk dat de laadtijden vrij lang zijn. Alleen wacht ik nog even met het overzetten van mijn data naar de 120 gig totdat ik ME2 binnen heb. Geen zin in dat hij dadelijk mijn ME1 save niet herkent.

    Roosterteeth heeft trouwens diverse filmpjes op youtube staan. O.a. waar je diverse planeten e.d. kan vinden. Best handig als je ook al die achievements wil halen of gewoon alle missies wil doen.

    Ik vind het subforum trouwens nog vrij rustig, had wel gedacht dat er meer interesse voor dit spel zou zijn.
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Valt wel mee, gaat aardig snel bij mij eigenlijk. In ieder geval beter dan de liften uit ME1, al mis ik die random gesprekken wel tijdens het wachten in zo'n lift uit deel 1. :+
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Dat jij je hem nog niet hebt is reden om je te schamen. :9:+
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik weet het O-) Mass Effect is nog altijd één van mijn favoriete 360 spellen en ik wilde hem eigenlijk gelijk bij de release kopen maar het kwam er niet van toen. Dus dan nu maar :)
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Dat is nog geen excuus. :+
     
  13. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ik heb gelezen dat je als infiltraitor ook een SMG bij je kan dragen. Ik ben net Ghost Ship voorbij en heb tot nu toe nooit een SMG bij me gehad. Ik heb alleen sniper, heavy pistol, soort van laser beam en een 3 burst pistooltje.

    Hoe kan ik een SMG kiezen ?
     
  14. jepzel

    jepzel YEAH BUDDY!

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat 3 burst pistooltje is een SMG :p
     
  15. Ashavan

    Ashavan Guest

    Nee dat is een Battle Rifle. Een SMG kun je 80+ kogels los laten op hoge snelheid.
     
  16. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    ._.

    je hebt zowel een assault rifle als een submachine gun met en zonder burst...
     
  17. Ashavan

    Ashavan Guest

    je hebt 3 wapens in de tak van assault rifles....

    1. De assault rifle zonder bursts en relatief kleine ammo inhoud
    2. Battle rifle met de automatische kortere bursts van 3 kogels per keer ofzo
    3. Sub Machine Gun zonder bursts, tenzij je zelf bewust de trigger kort in drukt keer op keer. Anders kun je gewoon heel je magazijn van 80 kogels in 1x legen op een doelwit.
     
  18. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Het allereerste wapen dat je hebt als Vanguard/Sentinel (waarvan ik het weet) is een SMG met burst, die is niet volledig automatisch. Later in de game vind je nog een SMG die dat wel is.

    Een SMG valt overigens niet onder de tak van assault rifles. SMG is voor close- tot midrange combat en Assault Rifles zijn eerder allround. Daarnaast maakt het spel zelf ook nog onderscheid in Assault Rifles en Submachine Guns want je kan weliswaar als Soldier zijnde beide wapens bedienen maar als je Vanguard bent slechts alleen de SMG's (*muv).
     
  19. Ashavan

    Ashavan Guest

    ik speel alleen als soldier en zoals ik zei is het vermeld in de game. kan het ook niet veranderen voor je.
     
  20. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is het anders bij een soldier? Je zou dan best gelijk kunnen hebben. Ach het maakt verder eigenlijk ook niet uit...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina