Het elftal van de amateurs FC Panini werd weggespeeld. Ze werden overklast door ons fantastische positiespel, wat uiteindelijk resulteerde in een 3-0 overwinning voor de FC Initium. De onoverwinnelijke met Katti als vedette speelde de sterren van de hemel tegen het team van Panini. Onze tegenstander was kansloos. Het gerucht gaat dat Dyonko heeft gehuild na de pijnlijke afstraffing tegen Initium.
ja is goed en martijn, hoezo overklassen ? Wij hebben minstens 6 100% kansen gehad waarvan minstens de helft erin had gemoeten. Jullie hadden ook grote kansen, maar overklaste ons zeker niet. roze bril mag dus weer af
doen jullie dan je roze schoentjes uit ? ^^ wij hebben namelijk ook genoeg kansen gehad die er in moesten, jullie waarschijnlijk net zoveel als ons, ongeveer, maar die van jullie lagen meer voor de hand als een 100% goal, maar wij hadden er ook een aantal
nouja, als ik al tot 2x alleen voor de keeper overkop en een gigantische 1 op 1 mis, zijn dat gewoon kansen die erin moeten. maar martijn moet niet zo zeiken, want hij verloor als any met 3-0 /7-3 en 4-0 (toen quit) en was toen nergens. Nu 1x gewonnen met 3-0 in een wedstrijd die beide kanten op kon en dan meteen zeggen dat jullie ons ownde, ondanks dat jullie geen eens een revanche wilde.
, zo hebben wij ook een aantal keren gigantische missers gehad, alleen wat minder "totaal over de top mis" ,qua kansen ging het gelijk op ongeveer martijn moet niet zo zeiken? jullie zijn toevallig begonnen met het plaatsen van "leuke" "grappige" plaatjes na jullie winst, en ook bij de vorige match die we deden was het weer erg flauw van jullie kant...en dan opkijken als martijn over je heen pist.
ja en dat komt door 1 ding, martijn zegt continu dat hij ons heeft geowned dat is dus niet zo. Dat wij dat nou vorige keer zeiden is omdat het puur zo was
Ik heb even de bezem er doorheen gehaald. Wat een kleuters weer zeg. De volgende die doorgaat mag een week gaan afkoelen. Ontopic weer.
Net weer lekker gespeeld jongens 2-1 winst 3-1 winst 3-0 winst 4-3 winst Wat een superieure wedstrijden weer, tikkie takkie voetbal, heerlijk
Was inderdaad heerlijk dat tikkitakki voetbal werkt super! Nu dik positief met winst partijen. Ode aan tikkitakki!
Ik ben er helaas niet bij. Wil graag mee doen maar ik heb een verjaardag dus ben niet thuis. Morgen kan ik overdag wel. Verder kan ik volgende week weer wat meer.