Fifa 10 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 15 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meowth

    Meowth Guest

    Rampage, om jou toch lekker te pesten post ik mijn stats weer. :{

    [​IMG]

    E: Ben nummer 4 van nederland geworden!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 feb 2010
  2. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Meowth en de eeuwige zoektocht naar erkenning,
    zou een leuke fim kunnen zijn.
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Je bent er gekomen door te cheaten, glitchen.
    Please, neem je shit ergens anders mee naartoe. Na 5~6 gamertags neemt niemand jou serieus. Binnen één week de TOP10 binnenkomen. Geloof het zelf, daar zijn mensen weken mee bezig.

    _0/
     
  4. Meowth

    Meowth Guest

    Eerder: ''Meowth en de eeuwige zoektocht naar een middel om Rampage' bakkes dicht te houden.'' :)

    Er is een statpointglitch, maar als je dat gebruikt krijg je alleen punten in de wereldranglijst, niet de landranglijst. Boosten, kan ook, maar je kan ook gewoon kijken in mijn spelershub.

    _0/
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik weet dondersgoed wat jij gedaan hebt :+ Dus kom niet aan met nog meer onzin en laat de boel gewoon lekker vallen. Je bent, en zal altijd, een cheater blijven. _0/

    Waarvoor heb je anders 5 gamertags nodig? Gaat er mij niet om dat jij cheat overigens, maar wel dat je hier komt patsen met statistieken die niet eerlijk behaald zijn. Streak van 84? Geloof je het zelf knul?
    Hey, wel je eigen land kiezen in het begin hé? :+
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2010
  6. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    waar staan de rankings?
     
  7. Meowth

    Meowth Guest

    Hey, ik praat nu wel over dit account hé! :+
     
  8. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk weer die quitters. Win ik twee keer op rij, de eerste met 3-0 en mijn tegenstander gaat er in de 80ste minuut vandoor. De tweede win ik met 4-0 en na het laatste fluitsignaal verlaat hij meteen het spel. Trieste figuren.
     
  9. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    had maandag iets vaags.. ik speel 4 potjes en verlies de eerste en win de andere drie... krijg ik ineens de "good form" achievement...:confused:

    Echt zo vaag.. ik had al eerder streaks van 7 en 8 gehad en kreeg hem toen niet en nu ineens wel...
     
  10. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb gisteren 6 potjes gespeeld. Allemaal gewonnen, maar geen een normaal uitgespeeld. Bijna alle wedstrijden kwam ik 4-0, 5-1, 3-1 voor en vervolgens gingen ze elke keer weg. Eentje zelfs in de 92e minuut toen het al 4-1 stond, maar omdat ik scoor ging hij alsnog weg. Ik moet bijna goals gaan weggeven om te voorkomen dat ze quitten. |:-
     
  11. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Hoe zit het eigenlijk als ze quiten vlak na de wedstrijd. Als je dat puntenverdeelscherm nog niet hebt gezien? Wordt dat dan gezien als een normale overwinning of een quit-overwinning?
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Om Achievements online te halen MOET je de wedstrijd helemaal uitspelen. Dat is verneukt, want 90% van de mensen gaat weg.

    Eerste 5 minuten ( vd speeltijd ) rondtikken ... daarna goals maken. Hem helemaal uittikken, één goal laten maken, gelijk een tegengoal maken. Kon ook fout gaan natuurlijk.

    Stond 4-1 voor, maar wou de winst voor een Streak van 25. Laat hem terugkomen tot 4-3 ... krijgt hij in de 90ste minuut een corner .. 4-4 :+ En vanuit de aftrap knalt hij 4-5 binnen :lol:
     
  13. Meowth

    Meowth Guest

    Gewoon 2 goals afstand houden, en hem de hoop geven dat hij nog kan winnen. Dan leaven ze echt niet.
     
  14. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Het is te gek voor woorden dat het zo moet. Overigens lees ik wel op nu.nl dat EA naar een oplossing zoekt voor het probleem. Schijnbaar komt er iets van een beloningssysteem in Fifa 11 om te voorkomen dat mensen leaven.

    Ik heb op deze manier iig nog nooit kans gemaakt op de achievement: win 5 opeenvolgende xbox live matches.
     
  15. Meowth

    Meowth Guest

    Waar ze tot nu toe mee gekomen zijn is: Bad loser, pft. 8)

    Als je tegenstander leaved, en je staat voor, moet je gewoon het scherm zien dat je zou krijgen. Als je disconnect en je staat voor, zou je gewoon geen verlies moeten krijgen. Gewoon als niet gespeeld beschouwen.

    E: Ik had de achievement gekregen in een reeks van 32.
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Maakt nog geen kut uit :mad:

    Als hij leaved moet je gewoon de punten krijgen die je normaal zou krijgen. Hop, 5-0 gewonnen. Klaar. Als je disconnect als je voor staat zou je alsnog gewoon moeten verliezen, jij bent degene die het potje dan verbreekt. De ander wil spelen.
     
  17. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je disconnect moet je altijd de verlies krijgen, anders gaat iedereen aan z'n internet-kabel trekken als het even niet gaat zoals je wilt.
     
  18. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is het toch kut dat je 100 online matches moet winnen die ook echt uitgespeeld zijn. Oké, het was anders makkelijk te boosten, maar ik heb nu 70 duels gewonnen, waarvan waarschijnlijk de helft is geleaved...
     
  19. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2

    Rampage, goed lezen. Eerst had ik een streak van 7 en een streak van 8 allemaal uitgespeeld en kreeg ik niks en nu ik 4 potjes speel waarbij ik er maar drie achter elkaar win toch de achievement krijg... Is toch gek? Of zit er een vertraging in met het verkrijgen van de achievements?
     
  20. Meowth

    Meowth Guest

    Sorry hoor, maar als je voorstaat denk ik niet dat je wilt disconnecten. Oh, Stooker je hebt de achievement nu toch, no need to bring it up here.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina