Wanneer komt die patch om de aspect ratio te corrigeren? Misschien dat ik hem dan wel koop. Stom dat ze niet geleerd hebben van Bioshock, daar zat dat probleem ook al in...
Spoiler heb ze allemaal geharvest dus dat kan ik je niet vertellen , anders kreeg ik die achievement niet
Waarom wachten op een uitleg op dit forum. Je kan ook kijken op Wikipedia of wikia. Gewoon Bioshock 2 intypen en dan zie je het verhaal wel :
Gewoon het spel spelen dan snap je het vanzelf. Anders is het ook niet leuk om alles al te weten van te voren.
Als iedereen ff wilt ophouden met die nuttloze antwoordne, ik heb idd de game maa rik snap het verhaal niet daarom vraag ik, wilt iemand aub het verhaal uitlegen?
Klote Zavvi. Ik weet wel waar ik niet meer ga bestellen in het vervolg. Zal ook wel met het weer te maken hebben, maar hier word ik niet vrolijk van.
is het online-winkel-ervaringen topic voor al heb ik de mijne ook nog niet, was 2 feb verzonden. oooow well
Ah, my bad. Die van mij was ook 2 februari verzonden en als ik 'em bij Gamehubs had besteld (hebben die ook Bioshock 2 eigenlijk? Niet eens gekeken) dan had ik hem zeer waarschijnlijk al binnen gehad. Kijk overigens wel uit naar die multiplayer. Zijn er toch veel hier flink positief. Een vriend was nog niet heel lyrisch maar ik heb ook het vermoeden dat het leuker wordt naarmate je meer wapens en plasmids unlocked.
zeker, en het is gewoon echt wennen. Ga nu nog meer dood dan dat ik kills maak, maar dat zal ook wel goed komen met oefening en vaker spelen
Hoppa de Rapture editie binnen gekregen. Precies binnen een week nadat ik hem besteld had (bij zavvi). Het scheelt bij deze website wel eens , soms 2 weken en nu dus gelukkig een keer binnen een week
Dan slik ik die opmerking in. Is de eerste hierboven die ik zie zeggen dat hij zijn exemplaar binnen heeft van Zavvi. Hoop dat ik dan dit weekend nog aan Bioshock kan beginnen.
Ik had vaak dat ik een big sister moest killen en dan dood ging. Als ik dan in de vita chamber stond dan stonden die splicers al meteen voor me. Waardoor ik dus vaak als snel weer dood was omdat ik zeer weinig health had
Als je deel 1 superb vindt, dan ga ik ervan uit dat je die uitgespeeld hebt. En deel 2 heb je net, dus waarom zou je het verhaal willen weten. Ik heb vorige week Mass Effect 2 uitgespeeld. Maar stel dat je er net mee begint, dan ga ik toch ook niet zitten vragen hoe de laatste missie gaat. Of een film kopen en eerst het einde kijken. Dat is juist het mooie van een spel. Het verhaal ontdekken gaandeweg je speelt. En tjah, als je het verhaal wilt weten. Ik denk dat meneer Google je aardig op weg kan helpen.