Ze zijn er toch echt Battlefield Bad Company Leaderboard Volgens dit leaderboard zijn er maar 609 wereldwijd met 1000GS en in Nederland maar 20
Er zijn diverse fora waarin mensen met elkaar afspreken om achievements te halen. Dus niet op de eerlijke manier.
bestaat er eigenlijk een site waar je kan checken welke games doorhoeveelheid gamers word gespeeld op de xbox 360 ?
Bedankt. Nu mijn vriendenlijst nog maar eens. Antraxx komt er het dichtst bij in de buurt denk ik, dus die heeft huiswerk.
Ik zit nu op 945/1000 en ik moet nog alle Gold Bars en alle awards halen. Alle Gold Bars is makkelijk te doen maar heb geen zin om het hele spel weer uit te spelen en de laatste ga ik sowieso niet voor, té veel werk en op het moment gaan spellen zoals Forza 3 en COD:MW2 voor.
En de tyfus zeg, heb vorige week deze game nog ff gekocht en max rank gehaald, blijkt dat je gewoon nog -gratis- de Conquest game mode en extra maps kunt downloaden. Lekker dan Vond Gold Rush eigenlijk maar niks en de meeste maps zwaar kut. Dit ook meteen de meest frustrerende online game die ik op m'n xbox gespeeld heb Jezus niet normaal soms moest ik gewoon ff kappen anders had ik m'n controller door de muur gegooit Mja wel jammer dat je deze game bijna niet op 1000/1000 kunt krijgen, sommige badges zijn echt onmogelijk.
Hoezo dat dan? Zelf vond ik Gold Rush vele malen leuker dan Conquest, maar het is maar net wat je ligt.
Heb dit spel vandaag ook maar eens opgepakt om (op 3 achievements na) de boel te unlocken. Die knopjes van dit spel zijn echt te achterlijk voor woorden, de persoon die ze bedacht heeft was niet goed wijs. In het begin dacht ik er zo over, maar nu na 6 maanden geen BC1, denk ik er precies weer zo over ] Als iemand toevallig zin heeft om de squad en de friend achievement te halen (20 keer spawnen zonder dood gaan, een friend inviten + ronde spelen) ik heb interesse!
Hoezo niet!? De controls slaan echt helemaal nergens op, D-Pad word niet gebruikt maar op en heb je 2 dingen elk staan. Omdat niet elke klasse dezelfde volgorde heeft wil ik bijv SNEL een granaat gooien met Assault en dan pakt ie die injector, of andersom als je een tijd assault speelt en ff demo gaat pleur je een mijn neer . Ook nog supertrage "equip animaties" om het nog ff irritanter te maken. En dan het knifen...m'n bloeddruk schiet al omhoog bij de gedachte eraan... Met fakking ? Dat merk je toch met playtesten? De playtesters van EA kunnen gewoon niet jonger als 70 zijn ofzo. Als je ook maar één keer iemand probeert te knifen merk je toch meteen dat dit gewoon zwaar kut is? Je kunt dus niet mikken voor je knife en het duurt heel even voordat je bij die knop bent natuurlijk. De hit detectie is gewoon een dobbelsteen rollen, ik snipe mensen strak op hun hoofd vanuit crouch met de .50 en krijg maar half om half een headshot of zelfs een niet eens een hit. Ook vaak knal ik hele magazijnen in gasten en dan draaien ze zich om sproeien ze mij in 1 seconden neer. Teamkills...jezus ik pas zo erg op en toch spawnt er dan net iemand voor je tank of raket, of je loopt opeens tegen een ventje aan die je uit reactie knifed, blijkt het je team mate te zijn. Ook kun je gewoon vaak niet zien bij welk team iemand hoort op een afstand, ik heb gewoon rustig headshotjes aangelegt en geschoten of gasten van m'n eigen team, enkel omdat het vaak gewoon lang duurt voordat het blauwe team kruis komt, als ie er al komt. Of denk je aardig te zijn en ff iemands tank te reparen, ja die kennen we allemaal wel En dan nog misschien het ergste van alles, je kunt 1-2 seconden niks doen als je stopt met rennen, dus als je iemand ziet rennen dan moet je eerst wachten todat je uitgerent bent of nog leuker als er net iemand om het hoekje komt die je met een spray gun een headshot verkoopt terwijl jij keihard nog op loopt te hengsten Mja ik draaf aardig door Ben iig blijf dat de meeste van deze problemen niet aanwezig zijn in BC2, al zuigen de controls nog steeds een beetje en is het van dichtbij moeilijk te zien wie bij wie hoort. Toch blijf ik er bitter over dat ze dit gewoon hadden moeten patchen, echt iedereen klaagde erover.
Ah, blij dat ik niet de enige ben die er zo over denkt . Zo vaak als ik de laatste 2 dagen dood ben gegaan omdat ik op drukte ipv Maar goed, weer 2 achievements rijker, nu alleen nog iemand vinden die me wil helpen met de 20 squad spawns + een ronde spelen met een vriend . En nog even rank 25 worden + de helft van de awards (stuk of 10 nog).
Als je interesse hebt voordat BF:BC2 uitkomt mag je me een invite sturen . (ik ga er vanuit dat je het over de squad/friend achievements hebt)