Het lijkt wel echt een heel ander soort game te worden dan de eerste. Het ziet er nu meer uit als een zombie game... En volgens mij is dat ook geen jetpack of wel? Het lijkt meer alsof je gewoon kan zweven na een dikke sprong.
Crackdown 2 komt eerste helft 2010 Met Crackdown ontwikkelde Real Time Worlds een vermakelijke en vooral originele Xbox 360 game. Nu komt Microsoft met een vervolg, maar dat wordt ontwikkeld door Ruffian Games in plaats van Real Time Worlds. Wanneer de game komt was tot vandaag nog gissen. Sommige bronnen gingen uit van de eerste helft van het volgende jaar, anderen gingen uit van een release aan het eind van 2010. Microsoft's Aaron Greenberg laat vandaag weten dat de game in de eerste helft van 2010 moet komen, samen met Mass Effect 2, Splinter Cell: Conviction en Alan Wake. Ook Alan Wake is dus gepind op een release in de eerste helft van 2010.
Jeeuj, ik kan niet wachten om weer te rocken in co-op . Is het trouwens nog steeds 2player of nu ook met 4? Want dat zou echt te awesome zijn.
Zal wel o.a. team deathmatch zijn ja. Maar zo als ik het begrijp zal het 4 player co-op story mode zijn.
4 man coop? woot speelde altijd met een maatje deel 1 en dat was al episch vet. Dit gaat nog harder rocken
Gaat hem niet worden, tenzij ze de Fable 2 wijze gebruiken maar dan heb ik liever helemaal geen offline co-op.
Gewoon zoals in San Andreas, kut maar beter dan niks. En ze kunnen het nog altijd proberen, moet mogelijk zijn alleen proberen ze het nooit uit. Online is belangrijker.
De 360 is ruim 4 jaar oud en de spellen worden steeds groter en mooier. Het wordt dan haast onmogelijk om dergelijke gebieden twee maal te laden op één console. Bij San Andreas beklom je geen gebouwen en kwam de camera meestal maar van één kant. Het wordt een hel om voor Crackdown 2 de hoek te bepalen als de één aan het schieten is en de ander probeert hogerop te komen. Dan krijg je een soort Pokémon Yellow taferelen waarin de ene continu achter je reet aan moet lopen omdat hij anders niet ziet waar hij op richt. Screens: http://www.gamersyde.com/news_x10_crackdown_2_images-8961_en.html
Precies hetzelfde, alleen met een gouden wannabee Iron Man. Denk dat C2 het moet hebben van z'n 4 man coop voor mij, bijna zelfde stad + zombies is lame.