[XOne] Bioshock 2

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 16 okt 2008.

1. colinxbox

colinxbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yeeah, ook binnen van zavvi

2. soul2soul

soul2soul Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem vandaag gekregen van Zavvi. Jij dan? Valt mee, toch?

3. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ben nu in het level "Persephone" maaer heb het idee dat ik al tegen het einde van de game zit.

Of niet?

4. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Jup ik ook, en best snel ja :thumbs:

5. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    Heb 'm ook al sinds gisteren binnen van Zavvi!

6. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een heerlijk spel zeg!

7. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Moet hem ook nog eens hebben. Al staan er dingen met hogere prioriteit op mijn verlanglijstje.

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    binnen van Zavvi!

Eerste uur oid er op zitten op Hard begonnen. Best pittig, maar met die vita-chambers maakt het niet uit. Nog iets waar ik op moet letten mbt achievements (geen verhaal spoilers svp)

Verder erg sfeervol. Bioshock 1 is lang geleden en ik was wel weer klaar voor een nieuwe portie rapture. Het verhaal word sterk neergezet en het decor is sfeervol. Mooie prestatie van 2K!

9. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    - alle 14 Power to the People machines vinden
    - zo gauw als je kan researchen met die camera (zat ook in Bioshock 1) meteen proberen zoveel mogelijk te researchen. Want bepaalde enemy's kom je na een bepaald punt niet meer tegen.
    - alle 11 plasmids kopen/vinden
    - save elke little sister voor 2 achievements
    - vind 100 audio diaries (128 zijn er in totaal)

Dat zijn zowat wel de dingen waar je op moet letten.
    Er is ook een achievement die je alleen in 1 level kunt halen: (in de spoiler staan geen spoilers die betrekking hebben op het verhaal, maar toch maar voor de zekerheid gebruikt).

in het 3e level, Ryan Amusements, vind je als je in het gedeelte "Journey to the Surface" komt, meteen aan je linkerkant een standbeeld van Andrew Ryan. In de hoek van dat kleine kantoortje vind je een golf club. Deze moet je met telekinesis tegen zijn hoofd aangooien en je hebt de achievement. De achievement heet: 9-Irony

10. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    ARGHHHH Ik zag hem staan en ik vond het al zo lollig dat ze hem daar neer hadden gezet..
    Geniale verwijzing naar deel 1.
    Ik wou idd hem tegen z'n hoofd rammen maar ik deed het niet omdat ik short op eve liep :+

Zonde.. Maar aan de andere kant speel ik hem tog nog een keer op hard voor remaining achievement :D

11. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    whaha was te verwachten dat heel veel mensen hem zouden missen, omdat ze het simpelweg niet verwachten. Was ook nog uitdrukkelijk gezegt in de achievement guide op x360a.org dus ik hield het al goed in de gaten, want ik vind het altijd jammer als ik van die simpele achievements mis die je alleen nog maar kan halen als je de game overnieuw begint (of toevallig nog een savegame hebt).

Heb je niet nog een save game in dat level zodat je die even snel kan loaden en de achievement kan halen?

12. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    Ja heb hem net even snel gehaald :)
    Kon het gewoon niet laten om wel even een paar keer te zeggen "A man chooses, a slave obeys!!!!"
    Echt geniaal :D
    Edit: kdurf nog geen achieve guides te kijken omdat ik echt geen spoilers qua storyline wil..
    En ik weet dat veel achieves story based zijn.. dusja.. eerst even uitspelen :)

Laatst bewerkt: 11 feb 2010
  13. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ik vind dat er in de achievementguide op x360a.org bijna geen spoilers zitten.
    De story related achievements staan in een apart 'Spoiler' gedeelte en de rest van de achievements is toch alleen maar multiplayer of in de trent van 'verzamel elke plasmid' of 'hack elke machine'.

14. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    Ben ik nou scheef of zie ik daar geen guide van deze game staan? :eek:

15. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
  16. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Echt een heerlijk spel dit. :) Erg spannend, dan lekker op je gemak looten, en soms nog iets onverwachts erdoor. Erg vet. Multiplayer ook geprobeerd, en het is best leuk. :)

Ik ben trouwens benieuwd wat voor DLC er gaat uitkomen voor dit spel...

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Vind je het spel niet op zijn voorganger lijken ofzo?

Ik vind dat heel erg en speel hem dan ook iets minder dan jullie.

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Een vervolg lijkt altijd op het origineel. Succesformule hoef je niet altijd te wijzigen, en wat wil je dan? Dat we paddenstoelen gaan gooien onder water en vervolgens visjes gaan eten en trouwen met little sisters? :+

Krijg hem zelf volgende week binnen.

19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    In een soort van Who's your Daddy mode zou ik dat wel eens willen proberen. Denk alleen niet dat bijv. de Yanks dat leuk vinden. 8)

20. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    het verhaal gaat toch gewoon verder. Door het verhaal is de game al fundamenteel anders dan deel 1.

Deel Deze Pagina