Nee man, vond ik tof. In Assasins Creed vond ik er niks aan de vlaggetjes te gaan zoeken, in Crackdown juist wel.
Ik heb uiteindelijk ook wel alle orbs en achievements gehaald maar toen ik er 499 had en die laatste niet kon vinden, werd ik wel even redelijk naar Gelukkig speelde ik de volgende dag even met een Amerikaan uit mijn lijst die hem na 5 minuten al spotte. Maar dat was niet echt tof, dus van mij mogen het er dit keer wel wat minder zijn nu ze ook bewegen
De releasedatum van juni, welke afkomstig was uit de laatste NPD statistieken, blijkt incorrect te zijn. Microsoft laat in een verklaring weten dat de officiële aankondiging van de datum pas later volgt, en dat de maand juni niet klopt. Al dus Gamed.nl
11 juni Microsoft ontkent dit natuurlijk. De pagina zou verkeerd zijn geupdate. Ik geloof er niks van.
Hmz pre-order bonus, dat is altijd leuk. Maar meestal is het iets onzinnigs maar goed even rustig afwachten!
Gliden is inderdaad een goede toevoeging. Vind het fantastisch werken in Prototype en is in Crackdown nu ook welkom.