[Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Nee, hij heeft wel gelijk. de SMG wapens zijn de M-4 Shuriken Machine Pistol en de M-9 Tempest SubMachine Pistol(deze krijg je bij Tali's recruit missie). Soldiers kunnen geen SMG's dragen.
    Waar jij het over hebt is de LMG - De M-76 Revenant. De enigste class die deze kan dragen is de soldier.
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Idd, die krijg je

    in het "gestrande" collector's" ship waar je afhankelijk van je klasse ook de krogan shotgun of assault rifle traning kan krijgen

    moet wel zeggen dat ik die tempest stukken beter vind dan die shuriken, achteraf spijt dat ik tali's missie niet eerder gedaan heb. je krijg er ook zo lekker veel kogels bij.
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik zit nu na de IFF en ik heb een vraagje over de voortgang:

    Ik heb Legion geactiveerd en ik heb van hem een missie gekregen. Ook heb ik de missie om door de omega 4 relay te gaan. Als ik eerst die van Legion doe, kan ik dan nog wel mijn crew redden, of moet ik direct door de relay?
     
  4. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan eerst de loyalty missie doen zonder gevolgen voor je crew
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Weet je het zeker? ik heb net de loyalty mission gedaan en toen gelijk de omega 4 relay. Zit nu in reaper base en heb de dokter en een paar anderen kunnen redden, maar de andere helft is dood zeggen ze??? :mad:
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Vet, als je een level 60 char importeert heb je in eens ook meer interrupt opties. Die ga ik dus iedere keer gebruiken. Merkte het al bij een sergeant in de missie om Archangel. ;)
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Net uitgespeeld! In tegenstelling tot wat andere games van de laatste maanden wel een mooi en spannend einde!

    Maakt het echt wat uit welke team members je op welke task zet ??

    Geeindigd als l27 soldier en volgens mij heb ik alles gedaan wat ik kon doen...

    en ik heb gekozen voor main menu na de credits, ik neem aan dat ik dan een goede save heb voor deel 3...
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2010
  8. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    een vraagje voor de mensen die al voorbij het volgende conflict zijn gekomen:

    Ik heb de loyalty mission van Miranda achter de rug en zit qua paragon points op een kwart van de laatste bar, daarbij moet ik nog de missions van Garrus, Mordin, Grunt en Jack doen, leveren deze genoeg points op om uiteindelijk zowel Jack als Miranda Loyal te hebben? Of heeft het ook nog te maken met je specialization class?
     
  9. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Bij mij lukte het in al met 3/4de van de bars vol Paragon, dus dat moet normaal geen probleem worden.
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben voor paragon gegaan en had ruim voor het einde full paragon. Ik heb alle team members loyal gekregen. Ik wist niet dat je paragon of renegade points daar invloed op hadden ?
     
  11. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Bij sommigen, zoals bijvoorbeeld Zaeed. Ik heb hem helemaal in het begin gerecruiteerd en z'n missie gedaan. Als je als renegade gaat kan je hem laten begaan en zo zijn loyalty winnen, als je echter als paragon z'n vertrouwen wil winnen moet je hem met een paragon-gesprekoptie overtuigen. Maar die krijg je pas als je totale paragon hoog genoeg is.. Aangezien m'n paragon in het begin nog niet hoog genoeg was kan ik hem nu spijtig genoeg niet meer loyal krijgen deze playthrough.
     
  12. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb nog maar 4 members loyaal gemaakt en ik zit net voor de IFF missie en ik heb een volle paragon balk (en wat renegade puntjes). Het heeft me al 30u gekost om daar te geraken, dus ik denk dat ik me nog wel een uurtje of 10 kan bezig houden met ME2 :).
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Lol, mijn eerste volledige playtrough was al iets meer dan 40 uur. Dit is al 10 uur langer dan in Mass Effect I. Kun je zien hoeveel beter Mass Effect II wel niet is. ;):9
     
  14. Ashavan

    Ashavan Guest

    Een volledige playthrough met dlc was 37-38 uur in ME1
    Volledige playthrough zonder dlc is 28-30 uur in ME2

    Zelfs als ik ME1 zonder DLC zou doen zou ik nog 30+ zitten met ME1. Als je tijd gaat verspillen met onnodig veel mineralen te scannen dan kun je inderdaad gerust op 50-60+ speel uren komen op een hele saaie speelwijze.

    Ik heb zowel ME1 als ME2 3x volledige voltooid. Geef altijd elk spel 3 kansen of meer om me te overtuigen. Als de eerste keer geweldig is moet het na 3x dat nog steeds zijn ondanks dat je dan meer fouten opmerkt. ME1 was geweldig alle playthroughs. ME2 ging van bagger, naar slecht, naar uiteindelijk ok. Een game als Dragon Age Origins heb ik daar tegen 8+ maal geheel uitgespeeld en was elke keer een enorm leuke ervaring ondanks de minpuntjes die steeds duidelijker werden.

    En nee je Paragon/Renegade heeft niks te maken met je team genoten als Loyal te krijgen. Het gaat er om dat je hun side quest voltooid op een manier die zij willen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 feb 2010
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.693
    Leuk Bevonden:
    17.901
    Nee,
    op een gegeven moment wordt Jack of Miranda niet loyal meer, en moet je Full renegade/paragon gebruiken om 1 van de 2 weer over te halen.
     
  16. Ashavan

    Ashavan Guest

    Dat betekend dat je gewoon die side quest verneukt hebt en andere wegen moet bewandelen. Als je die quests gewoon doet zoals het hoort worden ze gewoon loyaal ongeacht je renegade/paragon levels.
     
  17. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Zaeed loyalty:
    Zou het mogelijk zijn de DLC van Zaeed te verwijderen en opnieuw te downloaden om zo zijn missie opnieuw te kunnen activeren/spelen? Waarschijnlijk gaat dit niet lukken omdat als ik de DLC ga verwijderen m'n savegame niet kan laden omdat ik hem reeds had vermoed/vrees ik... Iemand al geprobeerd?
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik ga in de toekomst misschien nog wel een 2nd playthrough doen. Maar dan met een nieuw character, female, andere classe en full renegade en natuurlijk insanity!

    Ik zal wel die soldier skill die slo-mo geeft erg missen. Die skill + sniper is ownage!
     
  19. Harry Henkel

    Harry Henkel Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe speel je het klaar 40 uur in ME1 te steken? Ik luisterde alle dialogen af, speelde op hardcore en heb alle sidemissies gedaan en ik kwam op 25 uur uit. Waar heb je die tijd vandaan gehaald?

    Hoe kun je ME2 trouwens zo kut vinden (of hebben gevonden)?
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Alle saaie planeten af gaan voor grondstoffen, dan kom je er wel op. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina