Zeg wat is dit nu?? Zit ik al weken te wachten dat we weer gaan spelen komt er niemand online opdagen. Dus ik wil wel graag in die nieuwe club komen dan. Lekker ballen, heb dr zin in. Dus laat maar komen zou ik zeggen.
Als jullie een nieuwe club hebben invite ons dan een keertje. Ik ga er van uit dat die wedstrijden een stuk sportiever zullen verlopen dan tegen de pro's van FC inithium. Speel liever tegen 'oude' bekenden dan een stel kleuters met te hoge stemmetjes.
Juist, maar als wij tegen elkaar spelen dan zitten wij in onze eigen chat, om tactieken te bespreken enzovoort. Ik stel voor voor een nieuwe club, enige suggesties Robbin/Reuj/Wixx? Dan kunnen we misschien vanavond nog of anders van het weekend beginnen.
Ja dat sowieso, maar voor en na de wedstrijd wil je elkaar toch even spreken bedoel ik. Dat tijdens de wedstrijd iedereen in zijn eigen chat zit spreekt voor zich.
Nieuwe naam? "WiXX is lekker United" Hoppa laat maar kommuh. Ik ben trouwens deze week niet vaak online want ik ga carnavallen. Dus als je me nodig hebt, grote kans dat ik ergens in een grietje zit.
Hebben jullie al een nieuwe club of kunnen we vanavond iemand lenen om even te kunnen spelen? Met mij en Dyonko
nouja, neem aan dat niet iemand van de toppers even voor een avondje bij ons ballen de club gaat verlaten (zijn je stats namelijk weg)
Uhmm, als niemand een naam kan verzinnen verzin ik er wel een hoor. Optie 1 : Feyenoord Optie 2 : FC Magistraal Optie 3 : Feyenoord Optie 4 : De toppers zijn terug! Optie 5 : Feyenoord Optie 6 : De snackbarren