hey allemaal ik organiseer een modern warfare 2 online toernooi het is de bedoeling dat als je mee wilt doen je me een priveberichtje stuurt ! en aangezien het vakantie is vrijdag zou ik maandag van 16.00 tot 20.00 een toernooike gevn ma als ek genoeg geintreseerden eb zalk posten om hoe laat daje online moet zijn en alle andre bazaar zodat alles duidelijk is ma nu gwn ff een gedacht krijgen als mensen dit zien zitten zatardag kijk ik hoeveel mensen willen meedoen en als we er +10 ebn gaat het door int kort: als iedereen on is maak ik een party (invite only zodat we gteen pottenkijkers hebben)en jullie gaan per 5 in eeen potje free for all en elke keer de laatste valt af en voor de laatste 10 is het een ander systeem maar dat is nog een geheim maar ik verzeker jullie zaallig' en de winnaar krijgt vn mij 1maand gratis xbox live (ik geef je de code door) dus vanaf nu stuur me als je wilt meedoen en zatardag maak ik bekend hoe alles zal werken en maak ik de poules dus als je zin hebt je weet wat te doen !
lol. @ bombasss, http://www.reflexgt.com/viewforum.php?f=1031 Hier worden ook MW2 toernooien georganiseerd, misschien kun je er wat van leren *)
Lachwekkend, that's all I gotta say. Mja, mag ik vragen waarom dat systeem geheim is? Misschien heb ik wel interesse..
Ik doe niet meer voordat de openingsfout een beetje redelijk Nederlands bevat en de regels bekend zijn. Daarnaast komt er bij mij dit weekend sowieso niets meer van, want het is carnaval.
Lekker doen en laten wat ik zelf wil. Noobtuben, carepackage-glitchen, campen. \o/ Wordt echt een geweldig toernooi. PS: zit net ff de startpost door te lezen, ben jij niet stiekem van die kpn reclame.
nee hier ben ik niet vn en jha je mag alles doen hier alles is toegelaten enkel grenade launchers komen er niet in!