Ik heb het nergens over Avatar hoor..(?) Maar goed, dat doet er niet toe, het is welles/nietus
Tja en scores van websites en magazines trek ik me weinig van aan. Tegenwoordig heeft dat weinig met goede journalistiek te maken. Wanneer je een game te laag scoort dan de verwachting was, word je uitgekotst. Daarom hobbelen al die websites en magazines achter elkaar aan.
De game zal misschien wel goed in mekaar zitten hoor, maar het is voor mij gewoon niet boeiend. Het is niets meer dan wat aan elkaar geplakte trailertjes die je af en toe kan beinvloeden. Mja, I don't care about the story, dus who gives a fuck?
Voor veel mensen zal dit leuk zijn omdat het iets nieuws is, maar ik ben benieuwd wat de ratings zouden zijn als er straks veel meer van dit soort 'games' zouden uitkomen. Dan heb je het wel gezien denk ik.
Ik wil geen invloed op het verhaal, ik vind het juist veel leuker wanneer iemand een goed boek voor mij schrijft of een mooie film maakt.
edit - het probleem met dit spel is dat de gameplay het verhaal is, terwijl ik dan juist onderuit wil zitten om het te volgen. Uncharted en Metal Gear doen dat goed voor mij. Je speelt een stuk en krijgt dan het verhaal. Dat is misschien allemaal niet geweldig revolutionair, maar wel een stuk relaxter. Een sigaret aansteken, een portemonnee pakken, een auto starten, op een deur kloppen.. dat is toch kansloze EN onnodige gameplay.
Laatst bewerkt: 14 feb 2010