Final Fantasy XIII

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pegas, 14 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Of net als bij Tomb Raider underground; het einde gewoon uit de game knippen en dan als (pay) download aanbieden.|:-

Maar er komt wel download content voor deze game; maar als ik me niet vergis alleen voor de PS3 (of is dat ondertussen veranderd?).

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Filmpje waarin wat van de gameplay wordt uitgelegd (niks van het verhaal, dus geen spoilers oid). Zijn beelden van de 360 versie.

Zag wel wat pop-ups tijdens het rondrennen. Jammer...

Deze kwam ik ook tegen:
    Cinematics is voor de PS3, gameplay voor de 360. :cool:

3. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Als je gaat muggenziften dan zullen er vast verschillen zijn.
    Maar voor de gewone leek is het niet op te merken en zijn de 2 versies gewoon identiek.

4. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Interessant. Ik moet het even opgraven, maar ik had juist gelezen dat de 360 versie wat fletsere textures had.

Nevermind, dit is vooral een cinematische ervaring, dus dan lijkt voor mij de PS3 versie de go-to versie.

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    meestal verwacht ik dat een mp spel beter op de 360 presteert. In dit geval zet ik echter mijn geld op de ps3 versie.

Als ik hem al haal wordt dat sowieso de versie voor mij. Staat wel zo mooi bij al mijn andere playstation ff's :+

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ik wil de 360 versie, zodat hij mooi tussen mijn (toekomstige) jRPG 100%'s gaat staan. :cool:

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    wat jij wilt....ik heb mooi uncompressed audio en video...puh

:mad:

Maar goed moet uberhaupt maar zien of ik hem haal. Ik vraag me trouwens wel echt af of het nu geen trend gaat worden om FF overkritisch te reviewen na al het commentaar

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Is dat niet al gebeurt dan?

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ik heb slechts een HD Ready tv en simpele boxen, dus ik zal het verschil toch niet merken... puh

:mad:

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Is gebeurD.

Zoveel reviews zijn er nog niet toch?

@Modder: your loss ;)

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Als jij een FullHD tv en een dikke soundinstallatie voor me koopt, koop ik de PS3 versie. Goede deal? :+

Overigens is de LE wel aantrekkelijk. Toch neig ik meer naar deze game dan naar Resonance Of Fate, die ook in maart uitkomt.

12. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Ik vind het er top uit zien hoor moet ik zeggen! Lijkt me een mooie battle ervaring en flinke uitgebreide party management! In de stad liepen ook NPC's rond alleen kunnen die niet aangesproken worden zo leek het!

Voor mij wordt dit sowieso een buy :)

13. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de kritiek allemaal wal overtrokken, ik ben sinds final fantasy 7 een fan van de serie. Je moet deze game niet met een final fantasy van 10 jaar terug vergelijken. Bekijk het als game opzich. Het is logisch dat de game wordt gemaakt voor een groter publiek. Ontwikkelkosten van een game zijn in de loop der jaren extreem gestegen. Een die hard FF titel zal de casual call of duty speler nooit kopen. Dit deel zal heel anders zijn dan andere delen in de serie, maar ik vind dat geen minpunt. Ga hem zeker halen, wat de reviews ook zeggen.

Laatst bewerkt: 13 feb 2010
  14. Jelmen

Jelmen Capo

Leuk Bevonden:
    0
    Dat rondlopen ziet er wel echt mooi uit op die velden, ook even een dino tegenkomen enzo
    Wordt zeker een hele toffe ervaring

15. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ondanks al mijn kritiek vind ik het bovenstaande er toch wel weer leuk uit zien. Ben erg benieuwd hoe ik straks het echte spel ga vinden. De portretten en menu's zijn trouwens mooi gedesigned! :thumbs:

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    gameplay ziet er best cool uit :)

gaaf dat het nu lijkt alsof het wel real-time is

17. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ik las hier een preview over het battlesysteem op 1up.. dat enthousiasme deed me goed :)

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Eigenlijk is deze game precies het tegenovergestelde van Resonance Of Fate. Hier is het battlesysteem vet, maar alles eromheen qua jRPG matig (lineair, geen steden etc), terwijl in die game juist het battlesysteem hetgene is wat me totaal niet aanspreekt. :+

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Heb eerder deze week toch maar de LE gereserveerd. Natuurlijk nog wel vrijblijvend voor als ik van gedachte verander.

20. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    bij BS en eplaza kan je final fantasy 13 preorderen dan krijg je de limited voor dezelfde prijs als de standaard editie
    weet iemand wat er allemaal bij deze limited editie zit??

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina