weinig nederlanders online zeg!
telkens stel ik hem in op nederlands en doe ik ff een snelle match...maar ik kan echt een legpuzzel doen van 1000 stukjes, want hij vind niemand.
Dan probeer ik op 'Engels' en krijg ik na even wachten wel een tegenstander.
Wanneer ik hem op 'willekeurig' zet, krijg ik meestal binnen 5 seconden wel een tegenstander.....oke, ergens uit europa...MAAR MEESTAL MET EEN K** VERBINDING DUS!
En die moet ik niet ! maar annuleren ho maar ! die knop was zeker iets teveel om te maken ???? dus je moet spelen tegen zo'n gast uit verwegistan met een ruk verbinding!
wordt je toch moe van....
En dan nog steeds dat schieten... ik druk op schieten...maar nee...die flapdrol van een speler wacht gewoon net zolang totdat er een verdediger aankomt zetten en mn schot blokt!!!
Penalty's ? het oude systeem was toch goed ? waarom weer anders doen ? maar gelukkig net dat youtube guide gezien, dus zal het eens proberen. Schoot altijd de worstenverkoper in het publiek neer namelijk
Echt, ik haat mensen die online vroegtijdig nokken, maar ik doe er nu zelf ook aan mee als t echt niet gaat..beter voor mn gezondheid en m'n interieur
Ik ben op zoek naar Fifa 10, maar ga niet de nieuwprijs betalen, dus moet nog ff geduld hebben totdat hij in de grabbelbak ligt of 2e hands te vinden is
Laatst bewerkt: 14 jan 2010