Ik kies voor Toppers, dan laten we 'de' gewoon weg. Doen? Robbin, dan moet jij iedereen uit de club gooien en er zelf ook uit gaan nu of morgen.
Ik zal iedereen eruit gooien. Maar.... Dan blijf ik er zelf lekker in, kan ik lekker opscheppen met mijn stats. Ik ben met alles het beste van mijn club.
Je vergeet mij gewoon! Mhm, de bedoeling is om nu de club aan te maken, en nu nog 2-3 potjes te spelen als je wilt.. Wellicht wil Ralluf meespelen?
Zit jij nu nog in de club dan? Ik wil nog wel even spelen, maar moet dan wel snel beginnen. Daar gaan mijn 236 goals, nog even pronken nu het nog kan hea
Snap ik Ik ben ook nog de enige die in de club zit, rest heb ik al gekickt. Dus als jij die nieuwe club aanmaakt zullen we beginnen met schone lei.
Oke, na een paar minuten nadenken ben ik ook achter jou rol in ons team. Jij bent gewoon de snackbar..
Club is aangemaakt; Toppers. Ik zal een moderator verzoeken om de topictitel te veranderen, en zal een nieuwe startpost aanmaken.
Eerste wedstrijd, 3-4 verlies. =/ Echt zuur want we hadden zeker moeten winnen, maar het spel koos anders.