1e wedstrijd was ik duidelijk beter in de 1e helft wat resulteerde tot een doelpunt.
Daarna wou ik de druk nog op voeren maar je verdediging zat goed inelkaar.
2e helft zakte het af en maakte je verdiend de 1-1.
2e wedstrijd begon ik dramatisch, je had een snelle start en had eigenlijk kunnen scoren maar me keeper lag in de weg.In de 1e helft had ik geen ei kunnen bakken me voorzetten waren zelfs gevaarlijker (1 op de paal en 1 op de deklat) want schoten had ik niet
.
2e Helft ging het gelukkig wat beter en had ik nog een rare bal van Villa die onderkant eruit ging en zo in de voeten rolde van Silva maar verwachtte dat niet en drukte op pass. Aan het eind had je nog wat kansen om de 3w wedstrijd te kunnen voorkomen maar het lukte maar niet.
3e wedstrijd begon je meteen gevaarlijk na 2 minuten belande een bal op de paal van je.
Daarna de vrije trap eind 1e helft op de paal.
Had wel nog wel kleine kansjes maar moest wel snel schieten omdat je dicht op me spelers zat.
Jammer dat je in de 89e minuut scoorde wel verdiend maar aan de ene kant had ik graag doorgewillen
.
Maarja beide verdedigen zaten goed in elkaar en ik denk niet dat je zo makkelijk door zijn verdediging heen loopt.
Denk dat je nog ver kan komen op het toernooi en de FIFA NL Rankings.
Klik om te vergroten...