[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 12]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 11 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    De beklemmende sfeer/relatie tussen de twee karakters en de grafische scènes. Ga hem vooral kijken. Ben wel benieuwd wat anderen er van vinden.
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Net The Wrestler gekeken, samen met mijn ouders. M'n ma vond het vechten vreselijk, m'n pa die denkt dat Italiaanse films uit de jaren '50 de enige goede films zijn vond hem waardeloos, en ik vind hem goed! Een goed drama met prima acteerwerk van Mickey Rourke, het worstelen wordt op de juiste Amerikaanse manier in beeld gebracht. Erg sterk einde! Wel miste ik de laatste twee minuten rust na de climax, zeker in dit verhaal hadden deze goed gepast.
     
  3. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    The fountain

    Ik ga niet zeggen dat ik alle aspecten begreep die in de film werden voorgelegd zonder dat ik de achterliggende filosofie nader heb onderzocht, maar wat ik wél heb meegekregen van de film waren de vele scenes waar de drama er dik werd opgelegd en in mijn ogen uitstekend waren uitgevoerd. De hele film voelde nogal surrealistisch aan met een eigen sfeertje, een hele unieke film.

    Het is zeker geen film vol actie maar ik zat toch echt op het puntje van m'n stoel om erachter te komen wat er zich in de komende momenten zou gaan afspelen. 8-10
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2010
  4. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    The deer hunter gekeken. De film wordt goed neergezet, maar de film kan op momenten saai zijn. Ik had zelf verwacht dat de film zich meer in Vietnam zou afspelen, alleen het grootste deel van de film speelt zich af in Amerika.
    7,5/10
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    :thumbs:

    Nice, het is één van mijn favoriete films. Prachtig met die muziek en beelden in de ruimte.
     
  6. vozz

    vozz Je kat is je hond

    Berichten:
    330
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Where the Wild Things Are

    Blegh, nee.. Eentje die mij totaal niet wist te boeien. Leuk voor een 10 jarige misschien maar ik vond het eigenlijk zo goed als niets. Het gaat nergens over en is gewoon saai. Ik kon een keer een beetje lachen toen ze het moddergevecht gingen doen toen sommige van hun een martialarts beweging maakte toen ze geraakt werden. Verder nee...

    3/10
     
  8. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik moet em nog steeds zien, maar denk dat het een film is die je moet apprecieren.
     
  9. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Wat een wijsheid :+
     
  10. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    Dat ik em nog niet gezien heb, wil niet zeggen dat ik er niks over weet.
    Als filmliefhebber lees ik genoeg previews, recensies ed.
    Lijkt mij geweldig, maar gezien waar de film over gaat kan ik me ook wel voorstellen dat sommigen er geen ruk aanvinden.
     
  11. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Akkoord, maar zeggen dat je een film moet appreciëren is nogal vreemd. Dat weet je bij iedere film immers pas nadat je de film gezien hebt.
     
  12. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Anchorman. Leuke film. Komedie met Will Ferrel. Als je andere films met hem gezien hebt, kun je deze ook wel waarderen.
    7/10
     
  13. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Haha vind hem echt geweldig! Vooral dat stukje dat ze spontaan in zingen uitbarsten :thumbs:
     
  14. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Dat was leuk ja. Op de dvd zelf stond nog een extra clip van dat liedje, ook door hen gezongen, maar dan buiten gefilmd :p.
     
  15. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Rol van Steve Carrell _O_
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Haha idd. Dat stukje met de handgranaat. :D

     
  17. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Geniale film met krankzinnige situaties en nog absurdere dialogen.

    Dorothy Mantooth is a Saint!
     
  18. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Bazenshirt vandaag in de aanbieding op shirt van de dag (www.dailyoffers.nl):

    [​IMG]

    The Metric System
     
  19. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Episch. _O_

    Wel jammer van de prijs.
     
  20. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond Ink gekeken. (2009)

    [​IMG]

    Erg vermakelijke low-budget ($250.000) film. De film past een beetje thuis in het rijtje van The Matrix, Donnie Darko etc. Alleen helaas niet qua kwaliteit. Het low-budget idee van deze film hakt er echt in. Goede maar eentonige muziek, redelijk geacteerd maar niet altijd even overtuigend en goedkope special effects, . Het grootste gedeelte van de film was daarom helaas "net niet". Maar af en toe zaten er ijzersterke scene`s in, geheel gezien toch een goede film. 7.5/10
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina