Fifa 10 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 15 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meowth

    Meowth Guest

    Gewoon even niet spelen, en ik ben er zeer bekend mee omdat jij het 2x tegen mij had. }:]
     
  2. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook erg leuk, vooral als je ingespeeld raakt. En de over de derby's (xbw-teams tegen elkaar) word altijd nog lang nagepraat haha.

    Misschien moet je ff bij het live gaming topics kijken, dan zie je wat en wie er allemaal clubs spelen.

    Alpine heeft net een club opgericht en zoekt nog spelers, FC Rillion genaamd
     
  3. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Scoorde jij tegen Meowth toevallig binnen 5 minuten speeltijd. Binnen 5 minuten kan hij natuurlijk gewoon leaven zonder gevolgen.
    En meowth, ik wil niet vervelend zijn, maar jij geeft hier nu gewoon toe dat je een cheater/glitcher bent. Maar dat moet je natuurlijk lekker zelf weten.
     
  4. Meowth

    Meowth Guest

    Vato, :emo:.

    Had eerst een hele grote verhaal staan over waarom niet en blablabla, maar een emoticon zegt genoeg.
    E: Gister na veel verlies trouwens NET skill level 33 gehaald, daarna gelijk verloren.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 feb 2010
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Pff, niet weer aub, blijf ontopic!
    Mijn nieuwe FIFA Club is aangemaakt, Robbin en Reuj zitten er al in, zijn er wellicht nog anderen spelers geïnteresseerd om te joinen?
     
  6. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar Meowth heeft beloofd met account Heroiic drogba te spelen en niet te glitchen/cheaten/boosten enz in ruil voor respect.

    Dus moet iedereen hem ff een kans geven
     
  7. Meowth

    Meowth Guest

    Vato, welkom bij onze klas: Bugs in fifa.

    Goedemorgen, ik ben meneer Meowth en we gaan het vandaag hebben over bugs in fifa. Heeft er iemand al een paar meegemaakt?

    Dit is wel een rare bug, je kan hier niets aan doen behalve wachten totdat het over is, het ligt niet aan jouw connectie, maar aan EA.


    Sorry, maar dit is geen bug.

    Ja, dat is best wel gek ja, maar hier kan je ook niets aan doen. EA komt binnekort met een oplossing, het beste wat iedereen nu kan doen is gewoon simpel gezegd, winnen zonder dat hun leaven.


    Dit was de einde van de les, vergeet niet je huiswerk te maken!

    E:
    Vato, er begint om 11 uur een les: begrijpend lezen, heb je interesse?

    /Mod Waarom ben jij altijd overal bij betrokken? Kun je niet gamen zonder ruzie te maken? Laatste waarschuwing. - Matrix
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 feb 2010
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Viktor,

    Krijg je de melding dat je van EA afgegooid bent?
    Krijg je de melding : "Connection to your opponnent ..." of "Connection to the host has been lost..."

    En bovendien, word er tijdens jou scoren op start gedrukt of raakt de tegenstander de bal aan en is hij dan weg? Erg apart dat jij dan gedisconnect word :eek: Het is mij al genoeg gebeurd ...
     
  9. Meowth

    Meowth Guest

    Ben van plan om een club te maken. :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 feb 2010
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Je mag de top joinen als je wilt, check Toppers topic.
     
  11. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga echt niet dat hele lulverhaal lezen, sorry. Zie alleen een stapel quote's.

    Edit: Kan je maar beter doen. Of join die van Daz. Ik weet iig wel club waar jij nooit meer terug hoeft te komen. _0/
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2010
  12. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Vato, gaan we vandaag nog clubs doen?
     
  13. Meowth

    Meowth Guest

    Vato, niet stoer doen, want ik heb al heel lang met plezier geclubt bij Team Reflex, dat ik er uit ga omdat ze niet op mijn tijden spelen enzo is jouw probleem niet. Jij zit pas 1 maand in Reflex, dus mag jij mij de deur niet wijzen. :{
     
  14. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Ralluf, misschien vanavond ff. Weet niet of het er van gaat komen.....

    Dus dat is de reden dat jij eruit bent, laat me niet lachen. Dat is echt onzin. En ik wijs je de deur ook niet hoor. Dan doen de mensen waar jij zo met plezier mee hebt geclubt. 8)

    En dan mag ik niet stoer doen. Ik citeer dexter even over wat tie over je zei, krijgen mensen gelijk een beetje een beeld van hoe je bent.




    /Mod Waarschuwing voor Meowth geldt net zo hard voor jou en iedereen hier. Kappen met dat geruzie of vertrek. - Matrix
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2010
  15. Meowth

    Meowth Guest

    Virtual Pro trainen is zo saai, ben pas 5 minuten geleden begonnen, 2% erbij, maar jezus, dit is saai. :mad:
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Moet je ook in wedstrijden doen.. als Robbin online is kunnen we wel wat potjes spelen als je wilt. Daarvoor verwijs ik je hier naar toe.
     
  17. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Je wil hem wel heel erg graag he ?
     
  18. Meowth

    Meowth Guest

    Het enige probleem is, ik wil als ANY gaan. |:-
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Nee? Ik wijs hem gewoon op mijn topic, problemen?

    Ja dat gaat een probleem worden, want ik speel Any. ;)
     
  20. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0


    Nee hoor, maar volgens mij heb je hem al een keer erop gewezen, toch ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina