[XOne] [Algemeen] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 15 nov 2009.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Mweh, heb liever dat MW van IW blijft. Laten ze maar tweede wereld oorlog shit en andere shit uitpoepen met Treyarch en een andere developer.
     
  2. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb gister de single player uitgespeeld, dat er een deel 3 komt lijkt me duidelijk, hopelijk in dezelfde lijn. Ik las ergens een review dat het zo jammer is dat je als een spy speelt en dat ie mee de grote oorlog wil spelen, maar ik vind juist die geheime missies en dit verhaal leuk, dus ze mogen op die voet verder gaan. Ik heb hem nu op regular uitgespeeld, nu ga ik hem op veteran uitspelen en de co-op ga ik ook doen, hoef verder geen achievements meer daarna, behalve het zoeken van die intel items, maar daar let ik eigenlijk bijna nooit op :p
     
  3. impulse_SneaKy

    impulse_SneaKy Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat deze jongeman gewoon jalours is op bepaalde talenten van andere in bepaalde spelletjes, geeft niet hoor Complex!:thumbs:
     
  4. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    In feite is painkiller niets meer dan spawn-protectie ; er valt dus niet zo veel te zeiken, aangezien het in feite gewoon spawn killen voorkomt.
     
  5. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Modern Warfare 2 DLC exclusive to 360 for 30 days
    Microsoft has revealed that its deal with Activision and Infinity Ward to keep downloadable content for Modern Warfare 2 exclusive to the 360 for 30 days.

    Speaking with Eurogamer, a spokesperson said "So it will be available on other platforms, but you get to try and play on Xbox 360 first." The same spokesperson also used the wording "content packs" -- not the plural. This may indicate that future Modern Warfare 2 will also be exclusive to 360 for a limited time as well.

    In other news, Screw Attack's "Hard News" is reporting that anonymous sources have revealed to them a March 1 date for this first batch of DLC. The official official word is "spring," however, so whatever the case it won't be long now.
     
  6. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Nice, maar minder nice dat het zo lang duurt. Ben ook benieuwd wat het inhoudt, hopelijk zijn het dingen voor de multiplayer (maps, titels en emblems) en niet iets als Spec Ops, want hoewel me dat eerst heel tof lijkt, heb ik het maar erg weinig gespeeld.
     
  7. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het beetje belachelijk dat de content een poosje 360 exclusief is.
    Dit soort dingen moeten gewoon gelijktijdig uitkomen voor elk platform, maar ja geld is natuurlijk veel belangrijker.
     
  8. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Is toch juist beter ? Kan ik mijn PS3 matties gek maken *)
     
  9. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou jottem, gek maken met die paar levels omdat Microsoft wat geld neerlegt.

    Maar goed.. Hoef nu alleen nog maar alle intels + alles op Veteran. Heb van beide al zo'n beetje de helft gedaan, dus in de loop van volgende week klaar. (School enzo..)

    Dan 1000/1000. \o/ Moet alleen nog op CoD4 even 1000/1000 halen eigenlijk.
     
  10. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Ben nu bezig met Veteran, ben bijna op de helft, ben nu net bezig met die missie op dat soort van booreiland? Nou in ieder geval, tot nu toe is het allemaal nog wel te doen, maar ik merk wel dat ik echt zwaar slecht ben in dit spel... Ga ik nog veel moeilijkheden krijgen of is de 2e helft niet moeilijker dan de 1e helft?
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja dat stuk in de sloppenwijken vond ik persoonlijk een lastig stuk, maar voor de rest ren je overal gewoon goed doorheen.
     
  12. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    2e helft is niet moeilijker, ook niet makkelijker, wel leuker.
     
  13. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan hem niet spelen op veteraan. Ben ik nu slecht dan. LOL :lol:

    Moet je online eens kijken. hehehe shop ze kont:thumbs:
     
  14. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb 'm zojuist ook uitgespeeld op Veteran, meteen alle intel meegenomen en die andere achievements even gehaald zoals die 10 akimbo-kills etc. Nog 2 achievements te gaan. Daarvoor moet ik nog 3 spec-ops missies uitspelen, Overwatch, Snatch and Grab en Wetwork. Iemand die me daarbij wil helpen vandaag? Voeg me maar toe :)

    En oja, de missie Contingency vond ik het moeilijkst op Veteran. Met name dat tweede stuk. Je hebt maar 2 minuten om bij die sub te komen. Toch een paar keer opnieuw moeten doen.
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2010
  15. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Blijf nu op dit stukkie een beetje hangen... Heb t al op meerdere manieren geprobeerd, ben een paar keer vlak bij gestrand maar het is nog niet gelukt.
    Iemand tips? Staan verschillende strategieën op YT dus ik ben wel benieuwd welke t beste werkt.
     
  16. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op een gegeven moment echt gerusht en ben al bloedend uitgekomen bij een paar containers dichtbij het doel.

    Ik ben trouwens rechtdoor gegaan door die hal heen en dan langs die trap waar je naar boven kan voor de intel.
     
  17. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had deze gevolgd:

    Haalde het uiteindelijk na ongeveer 5 pogingen met nog 5 sec. over.
     
  18. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb hem ook op die manier gedaan... Gewoon blijven proberen!


    Reuj, zin om de rest van je spec ops te halen ?
     
  19. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Jazeker! Ik kom nu online :D
     
  20. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4

Deel Deze Pagina