Formule 1

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Naast Forza 3 destijds is dit verder ook de enige racegame waar ik naar uit kijk. Heb bijvoorbeeld niks met Gran Turismo, terwijl ik toch een PS3 heb. Ben zeer benieuwd naar de eerste beelden en hoop dan ook dat we niet tot na of diep in het 2010 seizoen op F1 2010 hoeven te wachten. ;)

2. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit ook meer hier op te wachten dan op GT5 al ben ik daar ook zeer benieuwd naar.
    Maar f1 is gewoon leuk om alles op hard te zetten en dan in een mindere auto proberen zogoed mogelijk te kwalificeren en eindigen op Zondag :)

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoop wel dat ze een League Edition maken anders is er geen zak aan online natuurlijk.

4. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1 briljante optie aan F1 championship edition op de PS3 is de optie dat je met 1-2 of meer vrienden tegen de A.I. kunt racen.

Dus je zet een race op, 30 of 60 rondes bijvoorbeeld.. en halverwege kan een vriend erinkomen en neemt de plek over van een AI bestuurder.
    Zo voorkom je ook dat het een gekkenzootje wordt met 18 andere mensen die online racen, en heb je een nettere race met minder lag en veeeel minder ongelukken en mensen die stoppen zodra ze weten dat ze niet meer kunnen winnen.

5. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou wel een leuke optie zijn idd :)

Met 18 man tegelijk is gewoon gedoemd om verkeerd te gaan.
    Op 1 of andere manier leent f1 zich daar niet zo goed voor tenzij je met goede mensen speelt natuurlijk :)

6. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    18?

Een volle grid wil ik, das dit jaar 26 man.

En dat wordt helemaal geen chaos, mits je in een leageu gaat rijden.

Dan krijg je races waar het zweet je in je rug staat, elkaaar ruimte geven, regelgeving, trainen, kortom, dat wordt rete vet.

Racen met 8 man is geen racen man. Dan mis je tientallen zaken die racegames met een volle grid nu zo ontzettend gaaf maken. Racen met 24 man of zo, er is geen enkele game ervaring die ik zo vet vind als dat.

7. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet met die 26 man. Het hoort er eigenlijk wel bij maar als je ziet hoeveel games falen met hun online systeem omdat het te druk is en/of te veel lag is kan je het imo beter niet doen.

Dan kan je beter kiezen voor 18 of minder, en zorgen voor stabiliteit, een betere game ervaring en dat komt de game dan veel meer ten goede. Op de PC zie ik het wel zitten trouwens, maar de 360 en PS3 met meer dan 20 tegelijk online? Ik heb m'n twijfels. (Hopelijk laten ze natuurlijk zien dat het wél kan)

8. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb er niet al te veel verstand van hoor.

Maar waarom zou 26 raceauto's plus 1 vaste track online niet kunnen?

shooters zijn ook met 24 man op de consoles. En dan komt ook MAG er aan, nu heb ik daar ook nog twijfels over, maar als je met die aantallen kan shooten, waar alles kapot kan, waarom zou het racen met 26 man dan niet haalbaar zijn op consoles?

Dat begrijp ik niet zo goed eerlijk gezegd.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    50 man online racing op de pc makkelijk, zelfs geen lag.
    Denk dat het wel op de console kan maar denk dat ontwikkelaars geen zin hebben om voor servers te gaan betalen waar 40 man zonder lag op kunnen. :)
    Als de game er komt zal ik hem zeker wel even checken. Maar zal waarschijnlijk snel weer terug gaan naar me PC waar ik gratis met F1 2009 kan rijden en een goed stuurtje heb en full sim is.

Laatst bewerkt: 10 feb 2010
  10. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het zou wel fantastisch zijn als het met meerdere kan natuurlijk.

6 of 8 man is idd te weinig.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  12. geen

geen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is het al bekend wanneer de game uitkomt?

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nee. ;)

14. nals

nals Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  15. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik maak me meer zorgen om hoe het speelt. Codemasters kennende zal het er wel tof uitzien, Grid en Drit 2 zagen er bijde ook goed uit. Schade was goed. Alleen de manier waarop de auto's reden was in grid best wel crap, in Dirt 2 al beter, maar ook niet echt realistisch.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk niet dat het realistisch gaat worden. Ze zeggen wel je kan assist uitzetten en dan is het meer realistisch. Maar zo werkt het niet. Als je het realistisch wilt hebben moet je als je begint aan de game Simulatie achtig gaan denken, alleen dan kan het een sim worden. Maar zie dat CM zeker niet doen. :)

17. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt realistisch zal het idd niet worden.
    Het moet natuurlijk ook voor een groot publiek lekker speelbaar zijn.

En iedereen heeft weer andere ideeen over wat nu echt simulatie is.
    Een spel als forza vind ik nu ook niet echt realistisch.

18. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat realistisch ook altijd maar een dubieuze discussie in de gamewereld.

Zelf ben ik echt dik tevreden met de fysics van een rfactor f1 mod. En daar heb je ook assists, nou, als je je rondjes als casual gamer niet kan maken met alle assists aangeboden in rfactor, dan moet je maar wat anders gaan doen lijkt me.

Ik heb nu wel een ps3 aangeschaft voor deze game. Nog het beste stuurtje uitzoeken voor deze game, even afwachten dus, en dan ben ik er klaar voor.

Laat hem nu maar zo snel mogelijk komen.

Laatst bewerkt: 17 feb 2010
  19. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon een logitech stuurtje halen :)

Had zelf een playseat+ps2 logitech stuur en heb er een hoop lol aan beleeft!
    Zelf haal ik hem wel op de 360 omdat de controller zich beter leent voor racespellen.

20. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha, ik wacht toch nog liever even de reviews af van sim fanaten, ik hoor graag van hun welke het beste is voor deze game.

Maar...... het zal wel een g25 worden he? ;-)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina