Yo, thanks voor de reply. Nou weet je , de kans begint ook echt steeds groter te worden dat ik voor de Netbook van Asus ga,maar ik wil de MBP nog niet afschrijven. Maar dan baseer ik dat vooral op marktplaats en mensne die het ding voor 600 verkopen, wat eigenlijk realistisch gezien nooit kan kloppen.
Dus ik moet daar dan ook niet van uit gaan. Ik ga sowieso niet voor 1000 een nieuwe laptop halen, als ik dat zou doen (inprinicpe...zou ik FLINK rood gaan staan en een lening bij mijn vader afsluiten zeg maar..) zou het niks meer dan een impuls aankoop zijn. Terwijl als ik echt goedkoper ga, ik veel minder lang rood zal staan en niet eens die lening hoef af te sluiten
.
En het is gewoon niet nodig....
ik heb nu geen werk,maar stel ik heb over een tijdje werk en verdien normaal. En ik besluit dan toch nog voor een MBP te gaan, dan kan ik me dat veel eerder verloorloven dan nu. Nu kan ik prima met zo'n Asus EeePC 1201N doen. Die normale Macbook...hmmm, qua specs eigenlijk is toch alleen de HDD groter dan de MBP? Zelfde Geforce...hmm en een 8x dubbellaags SuperDrive ..wat houd dat precies in?
En de echte verschillen tussen MB en MBP is eigenlijk het design he? De MB heeft geen aluminium behuizing...de MBP wel.
- verhaaltje -
Klik om te vergroten...