[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 5 - Korte vragen/Connectie problemen? ‎

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Is je wireless connectie slecht dan? Ik nam aan dat er daar op zich geen probleem mee was, je zou inderdaad even kunnen nagaan m.b.v. een ethernetkabel of dat zo is.

2. Ninja Wanda

Ninja Wanda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee zoals ik al zeg is de NAT gewoon open en werkt alles naar behoren, maar dit is al de 3e dag dat die lag er is en ik wil toch gamen.

3. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Maar NAT heeft op zich niets te maken met lag, de signaalsterkte van je wireless adapter, is die gewoon wel goed?

4. Ninja Wanda

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, die is gewoon helemaal vol.

5. Ninja Wanda

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, nu laggen alle games.

6. tomrdsl8

tomrdsl8 Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een probleem

als ik xbox live wil instaleren krijg ik aan het eind bij gegevens verzenden een fout. Er komt te staan het lukt niet om de gevens de verzenden probeer het een andere keer. Maar ik heb het al heel vaak geprobeerd.

help me ik wil online:mad:

Laatst bewerkt: 11 feb 2010
  7. Yuri_Ehv

Yuri_Ehv Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee ik krijg geen melding van problemen.
    Alleen moet ik nu elke keer mijn router resetten voordat ik weer online kan,anders kan ie geen verbinding maken.
    UPNP staat aangevinkt.
    En de problemen om PES online te spelen heb ik altijd al gehad,heb hem nog nooit via de router kunnen spelen,alleen rechtstreeks via het modem.

8. Ninja Wanda

Leuk Bevonden:
    0
    Om op mijn eigen probleem te reageren, ik heb het kunnen maken door de Wireless Channel en de SSID name te veranderen. Weer gewoon 4 groene balkjes signaal! :D

9. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Je moet je router telkens resetten om online te kunnen? Blijft UPnP dan niet geselecteerd of wat is het probleem als je dat niet doet? Je krijgt gewoon geen verbinding op de connectietest in de laatste stap met xbox live? Of stopt ie al bij internetverbinding?
    Op zich is PES wel niet erg representatief omdat er echt erg veel mensen problemen hebben met de PES servers. Maar als het telkens wel lukt als je gewoon je kabel in je modem plugt zou het probleem toch bij je router moeten zitten..

Wireless kanaal kan heel soms problemen geven, stond de channel selectie op auto? Je kan hem dan best op een ander kanaal even proberen zoals je gedaan hebt. SSID zou niets mogen uitmaken.

10. tomrdsl8

tomrdsl8 Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een probleem

als ik xbox live wil instaleren krijg ik aan het eind bij gegevens verzenden een fout. Er komt te staan het lukt niet om de gevens de verzenden probeer het een andere keer. Maar ik heb het al heel vaak geprobeerd.

help me ik wil online

11. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
  12. speedtouch780

speedtouch780 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik heb sinds kort ook live.
    Ik vermaak me prima maar ik kan met sommige vrienden niet in een party.
    Als ik de connection test dan zegt ie: Nat strict.

Ik heb geprobeerd om het aan te passen in mijn modem (speedtouch780) maar als ik een apparaat selecteer staat er geen xbox tussen. terwijl mijn xbox wel is aangesloten met een ethernet.

Wat kan ik doen zodat ik leuk met mijn vrienden kan partyen?
    weten jullie welk apparaat het is.

mijn provider (xs4all) kon me ook niet helpen

bij voorbaat dank

13. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Vink UPnP aan. Die optie staat er boven op je screenshot, restart je router (haal hem enkele minuten uit het stopcontact) en probeer het nog eens!

14. speedtouch780

speedtouch780 Member

Leuk Bevonden:
    0
    zelfs dan doet hij het niet....
    nog steeds nat strict

15. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Kan je dan misschien eens even het vragenformulier van de startpost invullen en posten, dan hebben we wat meer info om je proberen verder te helpen?

16. reda074

reda074 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey iedereen ik heb vandaag een xbox pro gehaald met cod mw2.

maar nu wil ik Online gaan dus ik heb die internet kabel die achter mijn computer in die gaat je van de Xbox360 gedaan.

maar als ik op Join live druk dan staat er Your DNC server can't resolve the name of xbox live servers or xbox.com

Modem staat Beneden kabel loopt boven naar mijn computer. ik heb vandaag ook een internetkabel van 10 meter gekocht en die doe ik morgen er pas in .. maar ik wil nu alvast xbox live probere dus heb ik die kabel van me pc maar 8er me xbox gedaan XD..

weet iemand wat het probleem is? want ik wil heel graag mw2en online

17. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Kabel provider denk ik? Controleer of al je settings op automatisch staan. Haal je modem een halve minuut van de stroom af, en weer aan. Dan pas je Xbox aanzetten. Hetzelfde doen als je Pc weer op internet moet.

18. reda074

reda074 Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat heb ik echt vaak gedaan en voor PC hoeft dat niet want als ik me internet kabel daar in doe dan krijg ik meteen internet..

en ja Ik heb een TELE 2 Provider.

19. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Maar kijk zoals Slurpgeit reeds zei eens even op je xbox bij netwerk settings > configure network. Staat DNS daar op automatic of manual?
    Probeer eerst eens op automatisch. Als dat niet werkt vul dan eens gewoon zelf de primary & secondary DNS addressen in van je ISP.

En als je die niet weet kan je ze ook gewoon kopieren van je PC (weet je hoe je dit moet doen?).

20. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Dout Xbox Live weer iens roar?

MW2 wil nie connecten, sommige shit op dashboard ook nie en Xbox.com ook nie.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina