[XOne] Darksiders

Discussie in 'Games' gestart door Sognare, 1 feb 2008.

1. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik heb hem net uitgespeeld. ik vond hem wel erg makkelijk op normal. ben denk 2 keer dood gegaan, en dat op 15 uur speeltijd.
    maar weet iemand of je op apocalyps niveau minder snel souls verdient of dat alles wat je wil upgraden meer kost. ik wil namelijk alles ff upgraden en wil weten waar dat het snelst gaat.

en weet iemand hoe je die kist pakt die je aan het begin van het spel al kan zien. je hebt dan een opdracht dat je 500 souls moet verzamelen zodat je die hoorn van die handelaar krijgt. ik zie daar een kist op mijn radar maar ik kan hem niet vinden.

Laatst bewerkt: 10 feb 2010
  2. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ja die kist is een beetje raar, dat wist ik ook niet, maar dat ding komt te voorschijn op het moment dat je alle brandkranen sloopt bij de crossroads.. ;)

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    En er is daar ook nog een kist bovenop dat gebouw waar je past bij kunt als je de shadow mask hebt!

4. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    geen kist toch? ik vond alleen een aanbeeld.

@goiz
    ok bedankt, ik dacht dat het al zoiets was. je hebt nameljik ook ergens dat je alle fakkels aan moet steken en dan een kist krijgt

5. HIM

HIM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt wat hij denk ik bedoeld is:
    Sla alle brandkraanen omver. En tada er komt een kistje ;)

6. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand of je op apocalyps niveau minder snel souls verdient of dat alles wat je wil upgraden meer kost of iets dergelijks. ik wil namelijk alles ff upgraden en wil weten waar dat het snelst gaat.
    En wat heb je aan die combo meter? krijg je dan meer souls als die hoog is?

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Weet het niet zeker maar volgensmij verdien je gewoon evenveel souls op Apocalyptic. Maakt niet uit waar je het doet.
    Die combo meter is dacht ik alleen om te tellen hoeveel hits je hebt gemaakt.

8. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Precies..
    Ik vind het echt een toffe game..
    Ben nu halverwege the Black Throne..
    Damn wat een gepuzzel daar;)

9. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok thanks.
    dan ga ik lekker alles unlocken op apocalyptic

10. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Las dit net.
    Dat ga ik daar dan ook ff proberen want het duurt een eeuwigheid om je wapens naar level 4 te krijgen;)

11. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb ik hem ook gehaald ja. Is een stuk minder erg dan je denkt trouwens. Gaat nog aardig snel. ;)

12. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kijk daar heb ik wat aan:D ik zat net al te denken hoe ik in hemelsnaam al die apens naar level 4 zou krijgen.

er zijn nog een paar moves die mij nooit lukken, namelijk: de devilscross(zwaard) en Reaper's Revenge(scyte) je moet iets doen met je linker trigger en linker joystick en dan X of Y. maar het lukt mij maar niet om die move te maken. dus k vroeg me af of het hier al iemand gelukt was, en zo ja hoe moet je die knoppen indrukken. allemaal tegelijk of om en om of zo

13. HIM

HIM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lolz fftjes terug lezen mensen dit had ik op pagina 43 al verteld van die spinnetjes :lol::thumbs:

14. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ja haha ik had die tip van jou toen. Maar ja de meeste mensen gaan niet 10 pagina's terugbladeren natuurlijk he.

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Mja, het levellen van de wapens alleen voor de achievement valt voor mij niet onder gameplay. Heb ik dus ook niet gedaan...

16. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    hehe.Eindelijk net The black Throne gehaald.
    Duurde wel lang;)

Nu op zoek naar de Blade Pieces:b:
    Zal wel bijna klaar zijn denkik..

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ligt eraan, als je ook nog wat backtracking doet voor de kistjes, dan heb je nog wel een paar uurtjes...

18. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    zo had de game ook weer opgepakt. heb net die worm met de mondbeugel verslagen. Had pas laat door dat ik die er eerst af moest slaan met me zwaard :p

19. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou dat had ik gelukkig wel meteen door. maar ik had alsnog veel moeite met die worm, ik denk dat ik dat wel een van de moeilijkste bosses vond. die daarna is ook wel pittig maar als je door hebt hoe het moet heb je hem(of haar) zo dood.
    Ik vind de echte bigg ass bos helemaal aan het einde van het spel wel erg tegenvallen, die was zo makkelijk, ik had nou niet echt van YES eindelijk is het gelukt of iets dergelijks.

ff me zelf qoute:
    er zijn nog een paar moves die mij nooit lukken, namelijk: de devilscross(zwaard) en Reaper's Revenge(scyte) je moet iets doen met je linker trigger en linker joystick en dan X of Y. maar het lukt mij maar niet om die move te maken. dus k vroeg me af of het hier al iemand gelukt was, en zo ja hoe moet je die knoppen indrukken. allemaal tegelijk of om en om of zo

20. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon (LT)+ omgekeerde richting indrukken van waar je staat en daarna pas (X) of (Y) drukken.

Deel Deze Pagina