Argosy HV335T

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Willem-P, 10 feb 2010.

1. Willem-P

Willem-P Fifa 09

Leuk Bevonden:
    0
    Beste leden,

Ik heb vorige week dit apparaatje op ibood gekocht: http://www.ibood.com/nl/nl/product_...t_en_HDMI_Aansluiting/page,11/#comment-294471 . Ik zit nu echter met het probleem dat ik er helemaal niks van begrijp. Ik heb geen vriendjes met verstand hiervan, dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Als ik dit apparaatje aansluit op mijn tv met hdmi komt er een signaal binnen. Echter als ik dan op HDMI3 klik, blijft het scherm zwart. Is dit normaal of betekent dit dat er al iets kapot is?

Verder wil ik de argosy gaan gebruiken om films op te zetten. Nu heb ik gelezen dat ik nog los een harde schijf moet kopen. Nu zit ik sterk te twijfelen of ik gelijk een grote moet kopen, of een kleine en als het bevalt een grotere. Zou dit bijvoorbeeld een goede zijn om mee te beginnen? http://www.mycom.nl/Products/View/1...g&utm_medium=cpc&utm_campaign=kieskeurigclick

Nu download ik mijn films via FTD met een DVD5 of DVD9 bestand, hoe krijg ik deze VOB files dan op mijn harde schijf? En kan ik hierop ook 1080P bestanden kijken?

Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen, want ik heb al veel geprobeerd maar nergens echt mensen gevonden die konden helpen.

Groet,

Willem

2. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Die schijf kan er wel in ja (elke 3.5" Sata Harddisk), en er kunnen ook aardig wat films op. Echter is een harddisk met meer capaciteit in verhouding maar iets duurder.

Over je dvd en 1080p vragen, ja die werken allemaal:
    - Video support: MPEG-1(MPG/DAT), DVD Folder(IFO)/DVD ISO, MPEG-2(MPG/VOB/TS/M2TS), MPEG-4(Xvid/AVI/MP4/MOV/M4V), H.264/AVC/AVCHD(AVI/MKV/FLV/MOV/M4V/TS/M2TS), VC-1(AVI/MKV/M2TS)WMV9 (AVI/WMV/MKV), RM/RMVB(720p)

Als je de hardeschijf erin gezet hebt kan je waarschijnlijk het aparaat aan je computer hangen via USB en dan je films er naar toe kopieren (zoals bij een usb stick) of anders via je netwerk (als je hem op je router ofzo hebt aangesloten).

Een andere optie is om een externe hardeschijf te kopen, daar je films op te zetten en hem dan steeds aan je Archosy te hangen.

Nog een optie is om je films direct vanaf je pc naar de Archosy te streamen, maar dan moet hij ook in een netwerk hangen (zodat hij verbinding met je pc kan maken).

Maar eerst maar eens je eerste probleem oplossen, je HDMI verhaal.
    Je kastje zit dus via een HDMI kabel aangesloten op je tv en er komt signaal binnen zeg je, hoe zie je dat? Wat voor tv heb je? Misschien staat de resolutie van het kastje te hoog (1080p terwijl je tv maar 720p aan kan ofzo).

Leuke aanbieding van iBood trouwens.

p.s. handleidingen etc http://www.argosy.com.tw/product-detial.php?prod_id=154

The HV335T, when connected to a PC, is just like a USB 2.0 external hard drive. User can manage the contents easily with a PC. The internal hard drive can be formatted to NTFS. Folders can be created to store home video, music, or photos on the internal HDD with a PC, and then immediately playback the contents on TV. It also supports media files playback from a USB drive attached to it, or from a network shared folder via SAMBA protocol.

3. Willem-P

Willem-P Fifa 09

Leuk Bevonden:
    0
  4. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ja dat is een prima schijf.
    In de handleiding staat vast wel hoe je het in dat ding krijgt ;)

5. Willem-P

Willem-P Fifa 09

Leuk Bevonden:
    0
    Okee schijfje zit er nu in en alles is netjes dichtgeschroefd. Hoe krijg ik nu bestanden op dat apparaatje? En ik had ook iets gehoord over formateren, wat houd dit precies in?

6. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Benaderen via het netwerk (staat ook wel in de handleiding).
    Als je die nou eerst eens doorleest kan je daarna nog vragen wat je niet snapt ;).

7. Willem-P

Willem-P Fifa 09

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar het probleem is dat het apparaat helemaal niks doet. Hij gaat alleen aan, maar ik kan er niks opzetten omdat hij de schijf niet vindt. Verder kan je ook niks zien op de tv omdat er geen signaal zou worden doorgegeven. Ik wordt echt helemaal gek van dit gepruts kan iemand helpen?

8. sjaakie1987

sjaakie1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik had laatst probleem met een sitecom mediaplayer en toen bleek dat de harde schijf te groot was. de sitecom accepteerde tot 120 gb. misschien heb jij het zelfde probleem?

probeer zowiezo de firmware is up te daten. dat kan veel problemen verhelpen.

Deel Deze Pagina