[Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Je moet ze wel weer allemaal overnieuw doen.

    Echt fuck, want ik heb geen zin om al die emo missies weer te doen. :mad:
     
  2. Rem

    Rem knauf

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat moet je doen als er een missie op een planeet is en die moet je eerst scannen? Dan geeft hij iets aan maar ben de naam even kwijt armerd ofzo ???
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Anomaly detected?
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ben ook weer lekker bezig met ME2...maar hoe irritant is het zeg dat Shepard soms gewoon uit cover gaat terwijl dit absoluut NIET moet? Echt...ik zit nu achter een muurtje en ik beweeg alleen maar naar de zijkant en hij gaat gelijk staan. Dit is heeeeeel erg irritant.
     
  5. Ashavan

    Ashavan Guest

    Of als je zegt dat hij moet weg rennen/cover zoeken als een vlammenwerper op hem gericht staat. En dan blijft die bosmongool er gewoon in staan te douchen tot hij dood is. Zo zijn er nog wel meer frusterende momenten geweest.
     
  6. RizlaPlus

    RizlaPlus Hometown: Ass-en

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0

    :lol:

    Hahaha lol, ik ben zelf een vrouw en speel met een man. Mooie man gemaakt natuurlijk :9 evil play trough nu mee bezig met mn evil-bitch :D Jacob-time ! O-)
     
  7. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Game net uitgespeeld op exact 45 uur. Het einde zelfs was wel vrij dom en de eindbaas zelf teleurstellend, ze hebben de game beter beëindigd zonder het gevecht tegen de eindbaas en zonder het einde. De eindmissie vond ik echter zeer vet :+.

    Ik moet concluderen dat het een zeer goede game was, al bood het niet dezelfde epische ervaring als ME1. Daarvoor was het verhaal was te mager. In alle andere aspecten is ME2 beter, maar ME draait voor mij in de eerste plaats om het verhaal.

    Hoop wel dat ze in ME3 een tooltje maken dat, wanneer je ME3 éénmaal hebt uitgespeeld, je laat kiezen welke keuzes je in de vorige delen hebt gemaakt en welke team mates hebt al dan niet hebben overleeft. Anders moet je telkens heel de trilogie herspelen voor elke kleine variatie en, afhangende van wat voor effect het al dan niet overleven van een team mate heeft kunnen er wel -tig variaties zijn.
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Zonder al teveel spoilers...kom ik Wrex nog tegen?

    Ik zit nu bij die quest...Recruit the Krogan...

    En dan heeft die Okeer het over iets wat Shepard gedaan heeft op Virmire in deel 1 , iets ergs. Ze bedoelen toch niet dat Shepard Wrex heeft afgeschoten toch? Ik bedoel...in mijn playthrough van deel 1 heb ik Wrex juist laten leven.
     
  9. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je hem heb laten leven, kom je hem uiteindelijk tegen als je een bepaalde ''Krogan planeet'' bezoekt
    genaamd Tuchanka
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja ok, in mijn playthrough heb ik hem laten leven. Maar deel 2 ben ik volledig overnieuw begonnen, geen character in geladen. :)

    Oh en tijdens deze quest waar je Okeer tegenkomt....daarvoor spreek je nog met een hele jonge Krogan, maar nu ben ik van die planeet af...en that's it? Of krijg ik ook met hem nog te maken? :D
     
  11. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    En op het schip kun je bij verschillende characters 'UPGRADES' kiezen. Vaak heb ik dat allemaal al gedaan in het research lab, maakt het ook maar iets uit waar je dit doet?
     
  13. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Nee dat blijft normaal hetzelfde door wie of waar je je upgrade terminal 'accessed'.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik kan me natuurlijk vergissen..maar hebben ze het voertuig Mako er nou volledig uitgehaald ofzo? Mensen klaagden over die 'onzinnige' sidemissies en dat rijden met het voertuig, maar om het er helemaal uit te halen...lijkt me toch niet helemaal de bedoeling. Ik persoonlijk vond de Mako erg cool.....
     
  15. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Er is inderdaad geen bestuurbaar voertuig meer in de missies.
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    [​IMG]

    Dit voertuig genaamd Hammerhead zou als DLC moeten komen, dus het is daar op wachten. Geen idee wat Bioware hiermee wilt doen, ik gok wel planeten bezoeken want zou lame zijn om hem alleen te zien in tussenfilmpjes. 8)
     
  17. Rem

    Rem knauf

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Die bedoel ik ja, wat te doen dan?
     
  18. Ashavan

    Ashavan Guest

    pijltje volgen tot je de anomaly hebt gevonden, scannen die handel, landen en een vage side quest doen in 3-4 minuten tijd en klaar.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Held! _O_

    Ik ben zelf een dikke fan van de Mako. Snap helemaal niet wat mensen nou lopen te bitchen over dat ding. Dat die onbestuurbaar is, is echt de grootste kul.

    Ik krijg de Mako zelfs schuin rijdens nog wel een berg op. ;)
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik had zelf ook helemaal geen problemen met de Mako, niet moeilijk te besturen ook. Vind het ook jammer, want de sidequests (In ieder geval, die je vind op planeten) zijn van hetzelfde niveau als in deel 1, slecht. Maar daar kon je nog een beetje rond rijden enzovoort. Nu kan het niet meer.

    Benieuwd op wat voor planeten deel 3 zich zal afspelen, hoop eigenlijk dat we eens naar de Aarde mogen. Zou me wel tof lijken! :eek:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina