Ik zit erover na te denken om guy te gaan mainen, wanneer het zover is voorheen speelde ik altijd met gouken, maar die ben ik nu ook wel zat
Ik blijf iig met C. Viper spelen, en zal 1 van de nieuwe chars als 2e ''main'' kiezen, maar weet nog niet wie. Speel de originele SF4 nog maar amper eerlijk gezegd, maar als deze zometeen gereleased is wordt het weer minimaal 100 uur online spelen.
Former GameStop editor, Jeff Gerstmann, received a boxing glove and rose from Capcom and posted a picture of it on his Twitter account (on the left), this of course looks a lot like Dudley's boxing glove ( middle ) and the rose ( right ) he throws to taunt his opponent. While this isn't official confirmation Dudley is in Super Street Fighter 4 — it's about as close as you'll get to it. http://www.eventhubs.com/news/2010/feb/12/capcom-sending-out-rose-and-boxing-glove-dudley-hint/ \o/\o/\o/
Is dudley een charge character of niet? Ik boks zelf en eigenlijk vind ik het daarom tof om een bokspoppetje te mainen, maar ik kan niet overweg met chargeventjes
Ik ga ook weer een keer SF4 spelen.... Alleen maar gasten met hoogstens 3 bar connectie ik raak deze game niet meer aan en wacht wel op SSF4.
Echt he, het is al ZO duidelijk dat Dudley, Ibuki en Makoto erin zitten, laat ze dan eens helemaal zien verdomme !
Ow, vooruit dan maar. Bij deze de absolute bevestiging dat de 3 genoemde fighters erin zitten. http://www.respawnaction.com/2010/02/super-street-fighter-4-scan-of-three.html Ibuki heeft zo te zien ook een wasbeertje ofzo bij zich edit:
Dudley, dat is waar het om gaat! kan niet wachten om Balrog een cross-countah te verkopen. Ik hoop echt dat ze dit nummer voor hem gaan remixen in de game.
Ik heb de eerste release van SF4 overgeslagen, maar na het zien van alle filmpjes en alle nieuwe characters ga ik SSF4 zeker kopen, vooral voor zo'n mooi prijsje.
Ik zie nog wel wie ik ga mainen, maar ik ga iedergeval wel meer dan 1 personage spelen. Ben erg benieuwd naar het laatste personage wat nog aangekondigd moet worden. En verder nog SF4 op de Iphone Moet eerlijk wezen dat het aardig uitziet, maar ik weet verder ook echt niet wat zon Iphone aankan.
Klopt ik heb ook gezien dat er een |Streetfighter 4 is/komt voor de iphone. Ziet er opzich wel strak uit, alleen ik vind de buttons te groot voor je Iphone schermpje. En een Iphone geeft best mooie graphics, ik heb zelf een 16gb 3gs