[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Eerst komt Catalysm nog, dit zal de hele "oude" wereld veranderen (eastern kingdoms en kalimor) daarna komen er nog 2 expansions (mealstorm en emerald dream) deze zijn al aangekondigd door Blizz.

Tevens is de engine van WoW zo gemaakt dat ze veel kunnen aanpassen door middel van patches, in TBC kregen we realistische schaduwen en licht effecten, in WotLK hogere resolutie textures, world phasing en een grotere draw distance. In Catalysm wordt het water realistischer (geen plat water meer maar echte golven) en wie weet nog wel wat.

Zelf hoop ik dat ze de oudere player models eens gaan updaten, humans zien er saai uit en bewegen alsof ze een stok in de kont hebben zitten.

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Vorige week overgens toch de verwachte /gquit gedaan.
    Kreeg vragen over tactics, terwijl ik niet signed was voor de raids.
    Uiteraard doe ik alsof ik dom ben, en antwoord target, kill, loot. Right?.

Stond de op de guild forums duidelijk aangegeven als non-raider.
    Kreeg wel constant invites, en met weeklies ging ik maar gewoon mee.
    Kennelijk vond de RL van het tweede raidteam dat ik wel gewoon een raider was.

Ik vond dus van niet. Dat liep dus uit op een kleine woordenwisseling over tactics en inzet.
    Kwam op een /gquit van mijn kant uit, om maar een einde te maken aan het gezeur.

Daarmee was de kous nog niet af, en ging men nog even door over mijn 'slechte' gedrag op gchat.
    Kennelijk hadden ze niet in de gaten dat m'n vriendin nog online was.
    Alles mee kunnen lezen op haar scherm. Uiteindelijk zij ook /gquit, aangezien ze er ook geen zin meer in had met die personen.

Binnen die guild was er een A-Team, dat nu in ICC loopt, richting LK.
    GL, Officers, en vriendjes van. Vriendjes politiek ten top, dat was al duidelijk.
    Uiteraard is er dan ook een B-Team, wat bestaat uit de rest van de guild, en uiteraard de slcht gegearde alts van A-Team.

Na een paar wipes op Thaddius in het verleden (gemiddeld i213, go figure..),
    en recentelijk een paar beste wipes op TotC10 (i232 ondertussen gemiddeld) bleek dus wel dat er wat probleempjes waren.

Ik een forum post maken, met wat vragen en adviezen d.m.v. linkjes naar gems, enchants en rotaties.
    Uiteraard commentaar mijn kant op van 1 van de cocky Officers, wie ik wel niet denk te zijn,
    en dat ik eerst maar eens meer als 2 uur per dag online moet zijn voor dat ik m'n mond open trek. :emo:

Drama, gotta love it.

Wat wel leuk was, vriendin en ik spelen beide een Lock.
    Hoogste DPS van de raid, iedere keer weer.
    En dan nog lopen miepen over onze inzet. :emo:
    Hoe moeilijk kan het zijn om goed te gemmen/enchanten en een fatsoenlijke rotatie op te zoeken?

Anyhow, goed einde dus, een heerlijke /gquit.
    Afgelopen weekend diverse raids gepugged, en dat beviel heel best.
    Zit met al m'n alts in een eigen guildje, met wat online buddies.
    Lekker relaxt, op m'n eigen manier, heerlijk. :)

Edit ; Zaterdag en zondag avond nog even een /who gedaan op m'n oude guild.
    Alleen A-Team online, letterlijk, en aan het raiden.
    Dat terwijl B-Team ook een raid had staan, op beide avonden.
    (Stond gesigned voor beide, geen cancel-mail gezien.)

/endrant

Laatst bewerkt: 15 feb 2010
  3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Goddank voor die regering. ;)

@ Graveheart: Wat een zielige figuren zeg. Helaas tref je die op elke realm gewoon. Bij mij zitten er ook veel lui tussen die alles wel beter weten. Meestal weten ze dat ook wel, maar dat ik elke raid wel wil doen of dungeon is geen gebrek aan inzet van mijn kant.

Jij doet gewoon je best en als anderen het er niet mee eens zijn, dan heb je toch zo weer een nieuwe raid of guild gevonden. Zielig hoopje no livers zijn het dan zeg.

Laatst bewerkt: 15 feb 2010
  4. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    :thumbs:
    We zijn het niet vaak eens geloof ik, maar bij deze wel. :thumbs:

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Een complimentje waar deze wel van toepassing zijn: :'-(\o/ Eindelijk!
    Ik zal niet verder overdrijven hoor. ;)

6. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha. WoW Drama. Kheb 't zelf vaak genoeg meegemaakt... alhoewel ik nu inmiddels ook al 2 maanden niet meer heb gespeeld (alhoewel ik eigenlijk al sinds de release van Ulduar gestopt ben, heb daarna nog een keer een week gespeeld en nog een keer een maandje), maar ben blij dat ik al dat gezeur met wel of niet raiden, attendancy, guilds in general, vriendjes politiek etc niet meer heb. :)

Toch moet ik stiekem af en toe in dit topic kijken.. :x

7. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Speel eigenlijk alleen om de sociale factor. Aantal mensen ingame leren kennen, en kan ik het erg goed mee vinden.
    Beetje slap ouwehoeren op /g of /p en uiteraard op Vent.

Bijkomend mazzeltje is dat ik gratis speel dit jaar. :cool:

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Gratis wtf? :eek:

Ik ben zelf ook meer een social speler. Die twee vrienden van mij wiens armory ik een keer gelinked heb, daar kan ik het goed mee vinden. Ze zijn in-game mijn steun en toe verlaat. Samen al heel wat persoonlijke dingen gedeeld met elkaar. Het leuke aan die twee is dat ze elkaar in-game hebben leren kennen en binnen nu en een paar maanden gaan trouwen. ;)

9. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag laatst ook een leuke night elf maar helaas was het gewoon een dikke kerel |:- lastig chicks zoeken in wow maargoed. Wel leuk voor ze :)

Ik werd gister uit me raid gekicked (na de eerste boss) in me nieuwe guild omdat een of andere maat van de raid leader mee moest... Dus ik dacht fack dit, guild geleaved. Ik krijg een ander half uur later een wisper, healer afk wil je ff de eenaarlaatste boss komen healen daarna moet je weg want dan komt de healer weer... Dus ik zeg nee ben je guild al geleaved waarom zou ik dat doen. En toen werd ik uitgescholden dat ik niet social was en blablabla. Dus ik ignore die vent. krijg ik van die hele guild wispers wat voor klootzak ik wel niet was. Toen ben ik maar ff een alt gaan spelen. En sterk gaan denken over een faction change want die 12 jarige alliance kinders word ik goed ziek van.

10. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Dat de hint nog niet duidelijk is als je de guild ge-leaved bent. 8)

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Dude, kom op Runetotem Alliance. Ik heb echt weinig of geen last van dat soort lui. Ik krijg hooguit eens het commentaar dat ik wat meer dps moet doen, maar dat is dan ook dat.

Ik heb van pro horde spelers begrepen dat die wat vaker kutten met elkaar, maar dan ik niet zeker weten.

Zelf is het op Runetotem heel erg rustig en is het over het algemeen een heel sociale realm. Je vind er ook de grootste guilds zoals Bloody Vampires op Alliance en Kuba aan Horde zijde.

Wat jij meemaakt heb ik hooguit een keer in de maand last van en nooit zo erg als jij het hebt gehad. ;)

12. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    dit vindt ik dan weer heel gefreaked:+

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Dat kun je denken ja. Aan de andere kant is het ook een heel gezellig stelletje en ik kan er lekker mee ouwehoeren. Zei is 44 en hij 43 geloof ik. Hij komt uit Rotterdam en zei uit Kilmaroy Schotland, waar ze nu ook samenwonen. Vandaar ook hun guildnaam, mijn oude guild, Fighters of the Killie. Het is een familie guild en ik heb er maanden in gezeten. Verder nog steeds een goed contact, maar ik wilde een grotere guild hebben dan max 6. ;)

14. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Een guild die veel spelers heeft is niet per definitie een goede guild. Als ik bijvoorbeeld naar progress kijk van Runetotem dan komt daar geen Bloody Vampires of Kuba in voor.

15. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  16. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ligt er ook heel erg aan als je als DK als dps joined verwachten ze wel dat je goed meedraait met de rest als je het over guilds hebt waar hij waarschijnlijk inzat.

Jij gaat waarschijnlijk met randoms mee en dan naar een PuG raid, als je dan enkel en alleen de achievement hebt dan kun je al mee en kunnen ze wel zeiken maar zolang je niet wiped is er niks aan de hand of je moet echt ver onder het toelaatbare zitten.

17. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Dunno wat je ingame doet, maar als je zoiets 1 keer per maand hebt, doe je volgens mij iets verkeerd. :)

18. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Schijt blizzard. Ik heb ook altijd wat met hun. Nu heb ik de uitbreidingen gekocht voor mij en mijn vriendin, maar blokkeren ze weer mijn creditcard aangezien zij een Maleisisch adres heeft en ik een Nederlandse creditcard terwijl ik in Slowakije woon. Dit is natuurlijk verdacht, maar ik heb tot nu toe ook zo het spel gekocht en elke maand betaald (heb al 2 keer toestemming gegeven over de telefoon). Nu is de upgrade geblokkeerd en als het zo doorgaat moet ik gewoon in de winkel een key halen...

Nu begonnen ze me toch een potje moeilijk te doen over het feit dat ik soms op het account van mijn vriendin log om haar te helpen met levelen en haar bags te legen om op ah te zetten. "U heeft een agreement bevestigt waarin vermeldt staat dat u het account niet mag delen". Lekker is dat we hebben met z'n 2en 2 accounts dus ik zie het probleem niet als ik een keer op haar character speel terwijl zij op de mijne. Maar dat mens begon gelijk te dreigen met een account ban en dat ik dan alles kwijt was en m'n geld.

Heerlijke game, maar wat een slechte service...:mad:

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
  20. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Dat groep A beter is dan groep B moeten de guildleaders/officers zien en de mensen beter verdelen. Onze A en B groep zijn onderhand bij The Lich King (10man) en de C groep, waar de socials in zitten (ik ook dus) zijn nog niet zo ver maar hebben wel goede progress.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina