Dank je voor je interesse, maar in de startpost staat dat je, als je een talent bent, per PM moet solliciteren. We hebben op dit moment vooralsnog een spelersstop
hoe moet ik nou weten of ik een talent ben ? + ik denk dat ik ook goed kan bijdragen aan het promotie gedeelte aangezien ik een Mediavormgever ben
Mischien leuk als we allemaal bijv. een nieuwe GT maken en dan bijv. ervoor FCI van Fc in initium? Ga een nieuw account maken
neee man, dan raak ik iddd me stats kwijt en mijn friend list enzo, + dan moet jee nieuwe XBL Gold kopen enzo, en om nou 800 gamerpoints te gaan besteden aan een nieuwe GT
Als we allemaal 2100 gaan kopen en daarvan 400 voor Ultimate Team, dan kunnen we onze naam veranderen?
meh, als ik die punten al koop he dan wil ik die 2de addon van GTA IV hebben, das 1600 punten, en dan heb ik er weer niet genoeg voor de namechange, en ultimate team wou ik zowiezo niet halen, maar we kunnen nu nog ff 2 potjes clubs doen voordat ik milan-united ga kijken?
Oke...maareh jongens, hoelaat zijn jullie morgen weer beschikbaar, ik kan weer praktisch de hele dag, moet alleen zo rond 5 uur stoppen, dan ga ik eten en daarna trainen, ongeveer kwart voor 9 terug