[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. math1js

    math1js Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je jezelf ook niet als een mongool gedragen, het is maar een spelletje heh.
    En waarom zou je trouwens een headset kapot gooien? 8)

    Trouwens voor knife classes zijn snipers ook erg handig.
    Je rent even snel als met bv een UMP want mobility is ook helemaal vol, en je hebt de oh zo mooi camo mits je 200 1 shot kills hebt gemaakt.
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2010
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik heb in ieder geval:

    Marathon Pro
    Lightweight Pro
    Commando Pro
    UMP.45 + revolver dacht ik Tactical Knife

    Altijd handig al speel ik er niet veel mee (Als ik dan MW2 speel, want boeit me weinig meer). Is handig voor kut campers, vanmiddag even Dulle gejoined met FFA en overal zaten henkies te wachten tot er iemand langs liep.
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Moet je die henkies wel doodschieten. :+

    Vandaag ging voor mijn doen best goed. Aantal keer gewonnen (5 keer :cool:) en mijn k/d ratio weer wat omhoog getild.

    Helaas wel weer 2 potjes met boosters, maar ach... Over het algemeen waren ze vrij sportief. Behalve die met een sniper. Dat wapen moet verboden worden!

    Ik speel met de UMP45 (of dat SCAR wapen, ik wissel nogal)
    Sleight of Hand
    Stopping Power
    Steady Aim (ik heb soms eerder de neiging om te schieten dan om te knifen als ik dicht bij iemand sta; steady aim komt me dan goed van pas)

    Hm, ik heb vandaag Martyrdom unlocked. Ben benieuwd hoe mensen dat zullen vinden als ik die ga gebruiken. }:] Zal ik veel vrienden mee maken.
     
  4. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Steady Aim is dan zelfs overbodig. :+
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ligt eraan hoe dicht bij ze staan. Als ze pas het hoekje omkomen ben ik sowieso dood, maar soms weet ik ze te verrassen of het mes te ontwijken.

    Ik heb gewoon een itchy trigger finger. :cool: Teveel UT en Quake gespeeld. :+ Dus met Steady Aim maak ik tenminste een kans.
     
  6. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Als ik al knife, dan pak ik liever Ninja Pro ipv Commando, want dan horen ze me niet aankomen en van commando maak ik toch geen gebruik, omdat ik automatisch toch wel doorloop tot ik dichtbij genoeg sta voor een normale knife kill.
    Knifen doe ik al weinig, als ik gewoon ineens heel dicht op iemand sta dan dropshot ik en knifed de ander vaak over me heen.. Speel met tactical lay-out en dan is dat makkelijker dan knifen.
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Volgens mij bedoelt Ferr dat steady aim nutteloos is bij een UMP of SCAR. Steady aim is meer voor snipaaaahs en shotties dacht ik.
     
  8. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Vandaag brak mijn klomp toch echt, naast dat Dulle de final kill op mij kreeg:+ stond ik 29-12 in een andere match op Rundown en gaat er opeens een nuke aan van een ventje. Ik heb die gast de HELE match niet gezien maar ik weet wel dat hij pas halverwege was gejoined. Op het allerlaatste moment zag ik hem campen onder een trap maar toen was het al te laat...

    Wat ik mij trouwens ook afvraag is of het mogelijk is om de 30e kill te halen nadat iemand die nuke al heeft geactiveerd en hiermee de match te winnen, of blijft die nuke gewoon doorgaan? Het was wel een WTF moment toen ik dat icoontje bovenin zag ronddraaien...

    De eindscore van hem was uiteindelijk ook 29...
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2010
  9. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Fout Fii.

    Als je zo dichtbij staat dat je kunt knifen zonder commando, dan heeft steady aim geen nut meer. :+
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2010
  10. Sabet

    Sabet Hangmat

    Berichten:
    277
    Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand opeens zo vlak voor je staat is mijn eerste reflex ook gewoon schieten:+
     
  11. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    Gewoon even uit interesse/verbazing over de "jeugd van tegenwoordig":
    Wat had je zelf verwacht dan?

    *voert de trollen*
     
    Laatst bewerkt: 17 feb 2010
  12. MrWeda

    MrWeda Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    /agree
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik speel geen FFA dus of het in die gamemode zo werkt weet ik niet 100% zeker maar in andere gamemodes gaat de Nuke door
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Als de Nuke wordt aangezet, bevriest de tijd en de score. Dus je hebt sowieso verloren als er een Nuke wordt aangezet.
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat boosten is in ieder geval flink toegenomen nadat de Care Package glitch gefixed is ... echt onvoorstelbaar :emo:

    Verder is het echt erg wat Infinity Ward doet met hun eigen wapens. Die 1887's shotguns zijn nu helemaal NIKS meer. Net alsof je met stront aan het schieten bent, maar dan dunne ... Je staat met de Akimbo op 1 meter afstand en hij gaat niet dood. Belachelijk.

    Ze "nerfen" de 1887 Shotguns maar laten de Halo-Commando-Pro Lunge, One Man Army glitch, Final Stand en andere shit gewoon lekker door gaan. Echt, erg.
     
  16. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Zorg dan ook dat ze die droppende granaat eruit gaan halen, en vooral painkiller, omfg wat kan ik daar soms zo boos om worden :mad:
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Het is nu al bijna maart. 4 maart komt Bad Company en nog steeds geen enkel nieuwtje over een eventueel Map Pack. Echt, Infinity Ward is daar ZO slecht in. Mensen bleven zeiken over de 1887's en nu zijn ze niks meer waard.

    Met Painkiller en Martyrdom heb ik geen problemen. Painkiller is 10 seconde en Martyrdom loop ik gewoon van weg. Nee, een SPAS-12 en AA-12 kunnen je nog steeds van 40 meter afstand om zeep helpen, die 1887's niet eens van 1.

    Maargoed, deze patch heeft nog meer gekut de wereld in geholpen.
    Infinite Ammo, 10th Prestige Lobbies, Private Match Lobbies, Infinite Care Package ... hoe krijgen ze het toch elke keer voor elkaar :emo:
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Is dat weer terug dan? :emo:
     
  19. Rubinioow

    Rubinioow Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat nu nog steeds mogelijk??
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Die Prestige Lobbies zijn er gewoon nog steeds. Gecombineerd met de Private Match Lobbies.

    Infinite Ammo, ja ... met de AC130 in ieder geval meegemaakt vandaag. Ik roep hem en kon blijven schieten. Was GEEN lag bij betrokken.

    Last but not least, de Care Package. Ja, die is er nog steeds.

    EDIT
    Hoe dan ook, het zal nu nog wel meevallen. Straks lekt de manier-van-doen uit en is het weer onspeelbaar.
     
    Laatst bewerkt: 17 feb 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina