Ik ben bijna op het einde van GTA. Ik heb elke missie gedaan dus alle personages zijn 100% behalve Roman. Die staat nog op 73.33%. Hij heeft mij gebeld dat hij gaat trouwen met Mallorie maar ik heb geen idee wat ik nu moet doen om verder te kunnen gaan en het spel uit te spelen. Iemand een idee? Ik open dit topic want de zoekfunctie werkt niet goed.
Wat was de laatste missie die je hebt gedaan? Heb je iedereen al gebeld die je kan bellen? Hier is het GTA IV topic in ieder geval.
Heb iedereen gebeld en niemand neemt op. Ik ben zelfs gaan slapen en toen heb ik het nog een keer geprobeerd. Roman zijn like is 97 % heeft dat misschien er mee te maken?
Nee, dacht het niet. Als je me kan vertellen wat je laatste missie was dan weet ik wat je moet doen. (Anders vertel ik misschien spoilers)
Is er niet op je Map een tekentje van Roman? Volgens mij moet je ergens naar die trouwerij bij een kerk.
Niet lezen als je het einde nog niet wilt weten. Spoiler Maar op die trouwerij wordt tog mallorie of roman neergeschoten en daarna komt de allerlaatste missie waarbij je die dimitri(?) moet vermoorden. Ds volgens mij niet genoeg
Er staat geen Letter R dus heb geen idee wat ik moet doen . Mijn laatste missie was er dat ik met Little Jakob in een helicopter een andere helicopter neer ging halen.