WThell.. komen tegenwoordig de nieuwe afleveringen van Scrubs, 2½men en the big bang theory om de week uit ofzo
Wat kut zeg.. ik wil 2½men!! site van 2½men staat nog steeds gewoon new episode monday 8/9CES en niet new episode monday .. feb 8/9CES
Ik vind het van Veronica wel mooi dat ze nog steeds According to Jim uitzenden, dat is samen met two and a half men en Joey wel me favoriete sitcom. Jim Belushi is een held!
Heb laatst ook alle seizoenen van According to Jim binnengehaald. Wat een heldenshow is dat ook zeg En wth.. weer geen TaaHM en BBT(dat afkorten is dikke fail)
Vind According to Ji en Joey toch vrij matige sitcoms vergeleken met How I Met Your Mother, Big Bang Theory en The Office.
Zijn er mensen hier die The Big Bang Theory kijken? Zou graag weten wat diegene ervan vinden en waar t mee vergelijkbaar is (net zo grappig als.../grappiger dan.../minder grappig dan...)!
Ik kijk het. Vind het wel grappig, maar het zijn bepaalde momenten die grappig zijn en het zijn grappen van een wat hoger niveau. Ook heeft wat kennis van NASK wel voordelen want er worden heel veel termen van gebruikt. Maar ook als je dat niet snapt is het nog wel grappig.
Is niet echt nodig hoor. Als je gewoon gezond verstand hebt begrijp je het wel. Vind het één van de beste sitcoms op dit moment, samen met How I Met Your Mother en The Office. Echt hele grappige serie. Begint goed... en seizoen 3 is gewoonweg retegoed!
Ik volg het nu ook elke dag op Veronica. Vind het zeker wel hilarisch, Sheldon is echt geniaal neergezet. Steekt er voor mij wel met kop en schouders bovenuit, prachtig ook die teksten van hem. Hier wat momentjes van hem: