[XOne] Bioshock 2

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 16 okt 2008.

1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Heb jij die? En ook nog een Killzone superman ernaast. :eek:

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ja, heeft hij overgekocht van iemand die de Big Daddy had gewonnen met een prijsvraag. :9

3. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Zoals beloofd, hier wat foto's van eigen hand!

;)

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    WTF; ziek. 8)

5. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Die Eve spuiten zijn heel gaaf. Heb er ook 2 gekocht. _O_

6. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Niks voor mij, zo'n special edition. Maar wel heel mooi gemaakt. Spuit is goed gelukt!

7. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik had eigenlijk gehoopt dat die EVE-spuit en/of pop bij de Special Edition zat, maar goed ben wel tevreden. Sowieso die doos met de artwork is al heel mooi. :) Ik ga die Collectables ook maar even bestellen denk ik, erg vet. :cool:

8. Donwesje

Donwesje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi hoor erg leuk voor de verzameling! Alleen jammer dat de SE in Nederland dit niet bevat wel een mooi artbook.

9. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Vind de LE zeker de moeite waard. Vergelijk hem anders eens met Fable.
    Hier is tenminste nog moeite gedaan. _O_

10. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Klopt het trouwens dat je nergens statistieken kunt zien? Dus hoeveel audio diaries je hebt gevonden en dat soort dingen? :)

11. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Klopt maar die achievement haal je makkelijk als je een beetje zoekt.

12. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Zoooo, vandaag op hard uitgespeeld zonder vita chambers...was verrassend makkelijk eigenlijk!! Ook begonnen aan multiplayer, en ik zit nu al in lvl 10. :9 Productief dagje vandaag. xD

Trouwens, over de multiplayer. Die connectie is weer bar slecht bij mij. Bij elk spel dat ik op xbl speel. Op de pc heb ik nooit netwerkproblemen, maar op xbl altijd. =\ Nou zuig ik ook best wel met dit spel, want iedereen heeft toffere wapens dan mij. :+

Ook vind ik t wel tof dat je ook veel ADAM kan krijgen zonder te doden. Zoals research, hacken en ADAM Vials.

Laatst bewerkt: 16 feb 2010
  13. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Vandaag ook uitgespeeld, vond het einde net als in deel 1 belachelijk makkelijk (op hard gespeeld zonder vita-zooi). Best jammer, eindigde het spel niet met een gevoel 'wat vet', terwijl ik dat tijdens de rest van het spel wel had.

Multiplayer maar even gedaan, valt me vooral op hoe slecht de connecties zijn en hoe belachelijk het is dat je soms met je pistooltje tegen mensen met hittezoekende raketten moet spelen. Verder wel leuk, ben benieuwd hoe het is met een goede connectie en iedereen dezelfde wapens.

14. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Hmm, probeerde hem uit te spelen zonder vita chambers. Net ging ik dood door een gevecht met een Big Daddy ( wat te weining ammo en schoot per ongeluk op hem :x ) toen snel Xbox uitgezet. Ben benieuwd waar ik weer begin als ik em aanzet.

15. James Pond

James Pond Guest

Je kunt Vita Chambers gewoon in het pauze menu uitzetten he :')

16. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik moet de game nog aanschaffen helaas op dit moment krap bij kas maar bijna weer loon dus dat zit wel gebakken, bij bioshock 1 had ik erg veel last van motion sickness helaas :mad: en toch wil ik deze game hebben ondanks de motion sickness want ik blijf Bioshock gewoon erg tof vinden.

17. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

En als je dat niet hebt gedaan? Dan krijg je de achievement ook niet? Of is het enkel het gebruik ervan?

18. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Zodra je er een keer gebruik van hebt gemaakt en je speelt door, dan krijg je de Achievement niet. Herlaad je de Save van daarvoor, dan komt het goed. ;)

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    krijg ik iets niet mee? Ik speel een spel als CoD gewoon op hard uit, Halo idem maar met Bioshock ben ik praktisch na elk gevecht zo gewond dat ik me lam moet zoeken voor first aid kits ed.... of ben gewoon dood.

20. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Dat ligt dan gewoon aan hoe je t speelt. Je moet gewoon goed je plasmids met je wapens combineren. Zoals als je iemand shockt en dan mept is ie dood, dat soort combo's zijn altijd erg handig. Goed op het hoofd richten (is lastig in dit spel). En natuurlijk alle kratten afgaan voor handige dingetjes. :)

Deel Deze Pagina