Eternity zoekt jou! Huidige team: Nederland Formatie: 4-4-2 Rank: - Record: 3-0-0 Spelers: Joinen doe je zo: Contact:
First name: Martijn Age: 16 Gamertag: DoMiNaTe XXL First choice position: Spits Second choice position: AM of CV Mijn virtual pro is nu middenvelder, maar ik kan hem veranderen naar elke positie, namelijk net nieuwe microsoft points
Is any nog wel een optie? ik ben namelijk een hele goede any. Ik had eerst een club maar ik was gebanned(ik weet het)we stonden 200e en waren stijgende. Ik was any en ik had 196 assists n 152 goals.
Weet Ibracadraba NL wel dat hij bij jou in het team zit ? Ik las net dat hij bij "Ei zit er in" speelt
Dat weet hij dondersgoed als topscoorder van mijn club? :b: 3 potjes gewonnen, met als klapper winnen met 2-1 van iemand die 7000 punten heeft.
Laat dit hele gedoe maar zitten, ruzie gehad met clubmembers, en club is opgeheven. Gelijk een club gejoined, een engelse, dus ik denk niet dat ik mee kan doen met xboxworld. :{ Kan wel de rank bijhouden en tegen jullie spelen.