[XOne] Games on Demand

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 18 jun 2009.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Nu je dat zegt, ga verdomme eens Mirror's Edge spelen. :+

Maar ik denk dat we inmiddels wel weten dat we deze games ook voor cheap in de winkel kunnen kopen, dus het voegt niks toe dat telkens te melden.

2. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit wel wat in om een DLC spel te kopen met de gedachte niet naar de winkel te hoeven, geen parkeerkosten, brandstofkosten en de tijdbesparing natuurlijk. Zowel na als voordelen zijn te benoemen voor deze vorm van handel. Toch zou het met een prijsverlaging veel harder verkopen. Hoe lang duurt het voordat men toegeeft aan deze gedachte.....

3. Gl3nn

Gl3nn Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oblivion voor 30 euro.
    Uitbreiding: 30 euro.

Das 60 euro.

GoTY edition 25 euro wanneer ik hem bestel >.> :thumbs:

Zag er enigzins nog humor in.

4. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Beter gaan ze even Halo 3 Multiplayer met alle mappacks op games on demand zetten of zo. Dan kan je zo nu en dan even snel een multiplayer potje spelen. Dat lijkt me veel idealer, dan een compleet spel als die er nu allemaal op staan.

Uiteraard niet voor 30e, maar voor zo'n 20e. :+

5. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan spellen ook online bestellen zodat jij je luie stoel niet uithoeft (ok, alleen even een paar stappen zetten vanaf die stoel naar de deurmat en weer terug ) \o/

6. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan moet hij wachten en zover ik het begrijp wil hij gewoon wanneer het hem uitkomt direkt over een spel kunnen beschikken. Omdat hij rijk is en geld geen enkele rol speelt kan hij gewoon zijn geld verbrassen zodat onze arme noodlijdende ome Bill zijn rekeningen kan betalen.

7. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik steek ook altijd mijn Cubaanse sigaren aan met een briefje van 500 ;)

8. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    ^ dat.

9. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Of hij hoeft gewoon geen discs meer te swappen. Wat voor mij een goede reden zou zijn om Games on Demand te gebruiken.

Of dan hoef je al die hoesjes nergens te bewaren, scheelt weer ruimte, kan je een kleiner huis kopen/huren. Als je dus veel games koopt ben je uiteindelijk ook nog goedkoper uit!

Tot zo ver mijn doelloze theorie :+

10. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gelijk, Jezus ik ben bekeerd. Microsoft denk aan de kleintjes...

Dank u voor deze visie

11. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Lekker puh, ik doe het toch. :cool:

Vandaag: Beautiful Katamari - €29,99
    Al vaak genoeg in de grabbelbak gezien voor ~ een tientje. :mad:

Altijd door blijven gaan met klagen, anders denkt MS dat we het opgegeven hebben en het accepteren. :+

12. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dacht al dat die game zou komen en niet RE5..

gaat erom dat je dan nog een dag of dagen moet wachten als je bij gamehubs besteld..
    hele punt van games on demand is dat je na download kan spelen. en alles is duur in nederland dus tja wat doe je er tegen he..

Laatst bewerkt: 17 feb 2010
  13. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Al zou ik er niet op kunnen wachten ik doe het uit principe al niet.

14. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tja ieder zijn keuze, de prijzen van die games kan mij vrij weinig meer schelen.
    games nieuw kosten ook 50/70 euro en na paar maanden 30. dan ga je ook niet klagen als je hem toen voor meer heb gekocht.
    en dat games in de budget bak cheaper zijn dan games on demand is algemeen bekend. altijd nog een eigen keuze.:D

gaat er mij meer om dat je geen disc in de tray hoeft, geen lompe hoesjes waar je toch geen reet mee doet dan alleen maar naar kijken de eerste 2 minuten als je de spel net heb gekocht en daarna dan in een hoek smijt a.k.a je dvd rek.
    serieus, wie gaat mij hier eerlijk vertellen dat hij het hele boekje leest van een game en dagelijks ff zijn hoesjes bewonderd..
    en schijfjes kunnen ook bekrassen. hdd van box kan stuk maar game is gewoon weer te downloaden. voor je schijfjes heb je gewoon pech.
    van mij mogen alle games wel via games on demand komen. ben voorstander van digitalisering dan zitten met hoesjes en media als een stel holbewoners:p

tevens is dvd gewoon een langzaam medium, games via hd laden gewoon sneller + minder herrie. en ja je kan wel de dvd game installeren maar dan moet je nog dat dvdtje in je tray stoppen om te kunnen spelen.
    als ze dat nou eens aanpassen :) desnoods media id koppelen aan je live account. zijn genoeg oplossingen voor.
    maar dat gebeurd niet want dan verdienen ze niets meer aan de games on demand.

dus tja ik koop gewoon lekker online via games on demand en wie dat niet doet prima de luxe. komt dan ook niet posten en klagen in dit topic als je de games toch niet koopt:)
    en als ik nieuwe games wil

15. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi _0/

En het is je eigen keuze natuurlijk, maar waarom wil je zo graag van je geld af? Het scheelt wel 66%(!) als je het bij de gameboer haalt binnen 5 minuten. En het is sneller dan 30 minuten downloaden.

16. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Grootste probleem is de ruimte nog steeds, de meesten hebben geen zin om een belachelijk hoog bedrag aan M$ te lappen voor een grotere HD.

Ja lekker ff games installeren en dan de game omruilen in de winkel :+ Goed plan!

17. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan woon je zeker om de hoek van een gameboer:p
    ik moet 20 min auto + parkeerdgeld en dan ben ik pas bij de gameboer. en dan moet ik nog 20 minuten terug met de auto. dus dan kost een 10/15 euri game nog steeds 20 / 25 euri. dan maakt die paar euri meer ook niet meer uit om via games on demand te doen.
    scheelt me uur tijd, plus parkeergeld en benzine:) en beter voor milleu ook nog eens.:)
    dus voor mij vind ik het handiger om game via demand te doen als er eentje tussen zit die ik wil dan dat ik die game in de stad ga zoeken voor zo goedkoop mogelijk prijs.
    dan is het ook nog cheaper om via hier een game te scoren maar heb vaak geen zin om te zoeken naar iemand die de game heeft.

18. xbwdx

xbwdx FeanFan

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien ben ik de enige, maar als ik klaar ben met een spel dan ligt de volgende alweer klaar. Ik heb altijd wel een spel of 4 liggen die nog gespeeld moeten worden.

Ik snap het punt van het reizen dus ook niet helemaal. Volgens mij is er bijna niemand te vinden op Xboxworld.nl die een spel uit heeft gespeeld en dan bedenkt... "hmmm... ik moet weer even naar de gameboer voor een nieuw spel, want ik heb geen spellen meer liggen."

Geen hoesje kan ik me nog voorstellen. Dat het geld je niet boeit. Ach... zelfs dat kan ik me nog voorstellen.

Mijn redenen om geen Games on Demand te kopen:
    1. In de toekomst: Gebrek aan concurrentie, omdat spellen alleen op dit soort services wordt verkocht. Prijzen zullen hierdoor (te lang) hoog worden gehouden. Zie ook XBox Live.
    2. 30 euro voor een digitale kopie van een oud spel is te veel.

19. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Een goede tip : Tik de game in op budgetgaming.nl en kijk naar de goedkoopste NL shop, binnen 1 dag heb je het binnen en dan kan je nog eens lekker wat drinken en eten bij je game kopen :)

20. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou dat kan altijd nog wel hoor, lekker eten en drinken;) biertje?

Deel Deze Pagina