O, wat jammer van al die bugs!! En ik heb hem gisteren in de Saturn gekocht!
Nu maar hopen dat ik een gepatchte versie heb? Tenslotte heb ik met Divinity II ook totaal geen last gehad van bugs (behalve eentje dat zelf op te lossen was) en sommige andere gamers hadden net wel bugs! Ik *hoop* het!
Desnoods verkoop ik deze opnnieuw en koop ik de Duitse versie, want als ik die Duitse reviews erop nalees zou je toch denken dat die daar géén bugs tegen het lijf lopen (scores van 80% en meer!!!) ???
Ik heb de game al even opgestart (eerst geïnstal. op HD) en ziet er mooi uit. De graphics zijn cartoony, maar daar hou ik wel van en het speelt heel soepel bij mij! De Manual is heel leuk geschreven/bedacht!! Ik hou ook erg veel van dit soort genre: fantasie RPG!! Venetië, oude tijd (in het jaar 1500 en), vrouwelijke heldin, enz enz ...
Als mijn versie geen bugs heeft dat me verhindert de game uit te spelen, dan geef ik deze game net als Divnity ALLE kansen én een hoge score!
Heeft ook mijn aangekochte versie net zulke irritante bugs als bij Gakkie, dan schrijf ik DTP en Deck13 een brief, desnoods in het Duits (en Engels)!!
Ik vind dat als er bugs zijn die verhinderen een game te kunnen uitspelen er VERPLICHT een patch MOET uitkomen!! Want zulks verkopen is dan pure afzetterij !! Ik wil gerust 60 euro's neertellen voor een game waar ik veel plezier aan zal beleven enz enz .. maar alleen als ik die ook werkelijk kan voltooien!
Heeft er iemand al iets vernomen over een patch voor de Xbox-versie?
@Dulle: aantal GB? Als ik me niet vergis minstens 2 GB en zelfs iets meer! Het duurde ook iets langer dan bij Divinity II om het op de HD te installeren.
Laatst bewerkt: 26 mrt 2010