[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Je wachtwoord veranderen om de zoveel tijd maakt geen ruk uit, als jij deze morgen je wachtwoord hebt veranderd en vanmiddag op een verkeerde site komt/link indruk/spyware krijgt of wat dan ook, ben jij vanavond je account kwijt. Een authenticator voorkomt dit ongeacht of jij spyware op je pc hebt staan.

Eigen schuld dikke bult _0/ Ben je noobgedrag/gezeik nu onderhand wel een beetje zat.

2. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand anders die zo nu en dan op een ander account speelt?

3. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Ik zou m'n character niet naar mezelf noemen ;)

Rufuis/Mudpie/Ruffy/Pufter/Astrell op Tarren Mill. ^^

:thumbs:

Ik, constant. Maar dat moet je ook niet vertellen :+

4. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik speelde vaak op me broertjes acc

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Rustig aan maar, mij hoor je echt niet meer als je dat wilt. Ik mag dan misschien een noob zijn, maar ik hoef jou niet uit te leggen waarom.

Laat we verder maar ophouden, heb ook totaal geen behoefte aan gezeik.

Vandaag wel lekker een vet compliment gekregen. Een in-game vriend van mij, een echte raider, wou me ff testen in een dungeon. Hij zei dat ik het heel goed had gedaan. Altijd leuk om te horen. :9:):

6. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Probleem is dus dat dezelfde dingen altijd terugkomen, ook al beweer jij stellig dat je erover wil ophouden. En je hoeft niet uit te leggen waarom je een noob bent, maar ondertussen ben jij wel degene die als het ware meedrijft op de skill van anderen, aangezien jij zegt dat jij altijd probeert te raiden. Je gaat me namelijk niet vertellen dat jij een goede dps (goede genoege) eruitpompt in bijvoorbeeld ToC 25 met al je tank gear en minimale ervaring, terwijl jij wel steeds trots vermeldt dat jij hieraan deelneemt.

Er is natuurlijk niks mis mee dat je geen pro bent en dat je enkel speelt voor de fun, maar dan moet je er ook geen anderen mee tot last zijn en dat is nu denk ik wel het geval.

Overigens moet je dit niet als echt persoonlijke aanval opvatten, maar we proberen je al een jaar te helpen en erg veel verbetering zit er niet in ..

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik zal beloven dat wat minder ''trots'' op deelname aan bepaalde elementen te zijn. Ik kan me heel goed voorstellen dat jullie dat niet leuk meer vinden.

Als ik in jullie positie stond had ik waarschijnlijk hetzelfde over gedacht. Ik ken mezelf daar goed genoeg voor.

Probleem met veel dingen is dat ik het wel lees, maar als ik te drukke informatie of teveel informatie krijg, dan raak ik wel eens in paniek.

Heb er van het zomer genoeg problemen mee gehad.

Misschien helpt het om te zeggen dat ik Asperger heb en dat het niet meevalt bepaalde informatie te verwerken.

Je wilt er wel graag bijhoren en vandaar dat ik me dan wel eens laat meeslepen in mijn emotie.

Weet je dat ook weer.

Jullie moeten jullie je nou niet in eens geroepen voelen met dingen aan te komen zetten. Ik ga voorlopig lekker dungeons doen en daily's en dan houden we er ook maar over op.

Het word anders een vervelend gesprek.

P.s. Asperger is een vorm van autisme die zich vooral beperkt in de sociale contacten. ;)

8. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    naar voor je dat je dat hebt...

Maar ik vraag me nou toch wel af hoeveel dps jij ongeveer doet in een HC. en op een boss in bv ToC25/ToC10?

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Dank je.

Een vriend van me in-game heeft me aangeraden alleen dungeons te doen voorlopig. Raids zat er volgens hem, en jullie denken natuurlijk mee :+, niet in.
    Hij zei dat misschien allen voa en ony geschikt waren voor snelle emblem farming.

Wat betreft dps. Ik sla al geregeld blows van soms meer dan 9K. Er kan natuurlijk veel meer bij, maar daar werk ik aan. Het komt vanzelf. Ga straks eerst mijn pants vervangen.

10. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoelde eigelijk op je dps meter zeg maar.... of heb je die niet? en regelmatig is ook eens per run :+

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Geen dps meter, maar als je een add on voor me hebt hoor ik het graag. Tuurlijk wil ik wel een dps meter, kan ik mooi alles in de gaten houden. ;)

12. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  13. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Al is je max hit 10 damage, dat maakt geen ruk uit want het gaat om je totale damage done :9

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Even een mooie update voor degene die het willen weten.

Pants zijn vervangen, maar heb nog geen geld voor gems of enchants. Die krengen kosten nu gewoon 200+ G per stuk. Heb maar 282 op moment en een hoop auctions lopen nog.

Pants zijn tier 9 als ik het goed heb. ;)

Check Menora, Runetotem op armory maar.

15. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Beter vervang je eerst je sundial of the exiled met een hit trinket van triumphs. Je hebt veel te weinig hit. Ik weet niet precies wat de cap is maar met 100 zit je er ver onder. Hit >>>>>>>> ALLES tot je het gecapped hebt. Wat de cap is, google het

16. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    8%, ergens rond de 127.

En qua gems/enchants, er zijn vaak goedkopere alternatieven, een beetje slacken mag natuurlijk altijd (go figure, ik heb Ulduar 10 HM's gecleared tijdens de Ulduar patch met budget enchants/gems)
    Scheelt gelijk een hoop in prijs, en dan is het slimste om de epic gems met honour te halen, 10k honour voor een uncut gem (door Wintergrasp is het makkelijkste natuurlijk, redelijk snel de honour bij elkaar.)

Budget upgrades

Budget Strength Gem: http://www.wowhead.com/?item=39998
    Budget Hit Gem: http://www.wowhead.com/?item=40014
    Budget Leg Enchant: http://www.wowhead.com/?item=38371
    Budget Cloak Enchant: http://www.wowhead.com/?spell=44500

Aangezien je zelf enchanting hebt zal het niet erg lastig zijn om -toch- betere enchants te halen however.
    Als je nog meer budget stuff moet weten zeg je het maar, ik ging nu uit van je armory en wat nog nodig was.

Toch moet ik er nog bij zeggen: als je niet hitcapped bent, kun je beter hit enchanten dan gemmen
    Dit heeft met slots te maken namelijk, enchants geven een grotere hoeveelheid stats dus kun je -al- je gemslots meestal voor Strength/ArP gebruiken.

Hit enchants

Gloves: http://www.wowhead.com/?spell=44488
    Boots: http://www.wowhead.com/?spell=60623

Laatst bewerkt: 18 feb 2010
  17. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Soms kan je ook heel goed een yellow socket vullen met een strength/hit gem om je socket bonus te halen, en dan een gewone enchant op je gear doen. Soms heb je bijvoorbeeld een +7 strength socket bonus. Ik heb persoonlijk liever 17 strength 10 hit dan 20 strength..

18. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, ze vroegen waarom het kwam dat het account in Maleisie, Singapore, Slowakije en Nederland is ingelogd. Achteraf had ik beter kunnen zeggen dat ik veel reis. Ik zal het wel wat minder doen de komende paar weken ^^

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Bedankt, heb hem nu geinstalleerd. Kon gisteren niet omdat mijn computer wat focked deed, maar nu wel. Zo te zien wel een goede add-on.

@ Deoxis: Zoals ik in een eerdere ''emo'' post al zei, hoefde je niet meer perse mij te helpen hoor. Dit geld voor de anderen ook. Mijn in-game maat die helpt me al en dan kunnen mensen zoals jij gewoon verder gaan met jullie eigen wow zaken.

@ Sliv: Die trinket is mijn volgende doel. Daarna moet ik ook nog mijn wrist and waist vervangen. Maar bitte, denk dat ik me nu wel red. Ken de meeste vendors met hun spullen nu wel.

Mocht jij nog een goede vendor weten, dan mag je dat wel vertellen.

Hulp word altijd gewaardeerd, maar doe aub niet teveel moeite meer. Jullie weten nu een beetje hoe het met mij zit, zie post ergens boven de pagina, en ik wil me niet teveel schuldig voelen met al die hulp.

Alsnog vielen dank fur alles. :9

20. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Dan begin je wel erg advanced op gem slots en socket bonusses te gaan, wat me nogal ver gaat voor een 'beginner' als Yellow.
    Het is beter om hem de basisprincipes te leren dan al gelijk alle theorycrafting naar hem toe te gooien.
    Wat ik altijd nieuwe spelers leer is een makkelijke manier om toch redelijk in een raid te kunnen performen met welke class dan ook zonder daar al te diep op in te gaan en dingen tot simpele regeltjes te beperken.
    Daar komt nog bij dat als hij T9/Emblem items heeft waarschijnlijk niet eens veel hit erbij hoeft te enchanten of gemmen.

@Yellow

Weet ik, maar ik help graag. En daar is dit forum voor als je mij vraagt.
    Zolang je vragen een beetje diepte hebben dan wil ik best antwoorden.

En voordat ik het vergeet voor het hitcap probleem:
    Als je een erg klein beetje onder de hitcap zit is dat niet erg, probeer gewoon in de buurt van 127 (8%) te zitten, dus ga niet nog een extra item enchanten of gemmen als je bijvoorbeeld al op 125 zit, na een tijdje merk je zelf wel hoeveel je hier mee kunt spelen.

Laatst bewerkt: 18 feb 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina