[Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Casey Hudson heeft al bevestigd dat we naar de aarde kunnen in dlc of me3.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Toch slecht vind ik dat, één van de makers had nog zo gezegd in een interview dat de sidequests echt veel beter uitgewerkt zouden worden. Maar inderdaad, die lijken nog steeds behoorlijk op deel 1. Je bedoelt toch quets die je van cremleden krijgt? Die Mako had erin gemoeten...wat...een gloednieuwe met upgrades.
     
  3. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Vraagje, ik heb het spel uitgespeeld en m'n ME 2 character op het einde gewoon terug geload voor een nieuwe playthrough i.p.v. de optie 'Continue' aangezien ik toch al alle missies had gedaan.

    Nu bij een new game verdwijnen dan blijkbaar ook automatisch al je (vorige) save games, hij maakt wel een eindsave game aan voor import in een nieuwe playthrough en latere ME3 import. Betekent dit dan ook dat ik als er nieuwe DLC content komt ik die niet kan spelen vanuit m'n 'al uitgespeelde endsave point'?
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Nee, ik vond die sidequests die je op planeten vind als je een anomaly had gevonden alleen slecht. Andere waren allemaal wel tof. Was wel een leuke sidequest, was een oude schip die op een berg stond en steeds bewoog als je aan het lopen was met Shepard.



    Deze dus. :D
     
  5. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Dat was inderdaad één van de vetste side-quest. In het begin dacht ik van "oh leuk, een schip aan een afgrond. Jammer dat ik niet dood kan" en tegen het einde van de missie was ik me toch aan het haasten... gewoon om zeker te zijn :+.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Is imo ook een vette missie, maar elke missie met alleen Shepard erin is dat wel. Je hoeft helemaal niet te schieten en toch zijn de leuk. ;)
     
  7. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Inderdaad,

    zo vond ik de loyalty missies van Thane en Samara het vetst ondanks dat er eigenlijk geen actie in voor komt.
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik had graag grond willen lopen in dat stuk waar je die missie deed voor Thane. Jammer dat het niet kan. :mad:
     
  9. Rem

    Rem knauf

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0

    Ok thx, ik zag dat pijltje alleen niet, staat die in je scan cirkel?
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Wat betreft die loyalty missies baal ik van een ding.

    Waarom moet ik bij elke playtrough weer die missies doen.
    Is er niet een manier om dat te voorkomen, zoals een oudere Mass Effect 2 save importeren ofzo waar alles al op zit? :9
     
  11. RizlaPlus

    RizlaPlus Hometown: Ass-en

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    @Badstreak so cool :D waar haal je die comic vandaan?

    En die missie was met het schip was indd supervet!
     
  12. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik vond die comic in de Talitopic van de officiele forum.
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.693
    Leuk Bevonden:
    17.901
    Huu, die heb ik ook nog niet gehad! Ben nu met de Loyal missie van Samara bezig.
    Echt wtf...er komt gewoon geen eind aan die game. :+ Heb het deze week nog maar 2u gespeeld, zit nu op 26u. Schiet niet op. :+
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Maar het klopt dus dat als ik nu een new game of new game + begin ik mijn savegames van mijn eerste run niet meer kan gebruiken? Lame. :{
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.693
    Leuk Bevonden:
    17.901
    Hey ja dat vraag ik me ook wel af.
    Bij deel 1 was dat wel zo ja!
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    OOoohhh nice, dus er zitten wel best wat sidequests in? Want tot nu toe de enige planeet waar ik op kon landen door te scannen was die Normany crash site (dlc dacht ik). En veel andere undiscovered planeten kon ik alleen maar spul vinden tijdens het scannen, zeg maar.


    Over de missie voor Zaeed

    Tegen het eind van de missie als Zaeed een brokstuk op zijn been heeft, krijgt Shepard op een gegeven moment 3 keuzes, links staat er een zinnetje die ik niet kan kiezen, dus ik dacht...ooh dat heeft met de charm of intimidate skill te maken. Maar niet dus, want ik zie die skill helemaal niet.
    Ik wilde die keuze kiezen tijdens mijn tweede playthrough later...maar kan dat uberhaupt wel?
     
  17. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1

    Charm en intimidate zijn in je paragon/renegade niveau verwerkt. Dus hoe hoger je paragon, des te ''hoger je charm level zou zijn in ME1.''.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Hmmm ok, ik had zeg maar alleen renegade of paragon keuzes moeten maken tot dat stuk, inprincipe? Dan had ik die ene keuze wel kunnen kiezen? :)
     
  19. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Elke keer als je een paragon of renegade keuze maakt krijg je punten(rechtsonder staat dan +... paragon/renegade). Hoe meer paragon/renegade opties je kiest; hoe hoger je bar is(staat in je squadtab); hoe makkelijker je andere keuzes in de toekomst kunt maken.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Gewoon tijdens mijn twee playthrough dus, weet alleen niet of die keuze nou geld voor juist paragon of renegade, ah well.

    Even over Citadel , je hebt er twee van die Krogans en eentje ervan heeft het steeds over een vis. Ik weet dat ik hier iets kan doen, omdat ik toen ik de game net had gelijk naar Citadel ben gegaan...en toen kreeg ik daar iets, zeg maar. Ik ben toen echter daarna overnieuw gegaan omdat ikniet blij was met mijn class. Anyway...nu krijg ik niks meer voor elkaar bij die Krogans..hoe zit dit?

    Oooh ja, en in het begin van de game werd volgens mij verteld dat je heel snel tussen een wapen kunt wisselen...ben het echter even vergeten, hoe ging dat ook alweer?
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina