Jongens, ik ben morgenmiddag weer online, ik denk om 15:00 uur mischien 16:00 uur. Zijn er dan nog mensen die vrij zijn en kunnen clubben ?
Vrijdagavond word mijn huis ingenomen door mijn vriendin en der vriendinnen dus dan ga ik lekker de stad in dus kan dan niet. Zaterdag verjaardag en zondag naar feyenoord uit wat de hele dag gaat duren. Dit weekend weinig clubs voor mij!
Wat een avond. 4 wedstrijden gespeeld en 4x winst. Laatste tegenstander had 6093 punten. En wij hadden alle 3 een 10 . Hooibak en G-spot klasse gespeeld!
Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr \o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/ E: bijna 3000 points !!
Maar een nog grote pluim verdien jij je hebt het erg goed gedaan als Any vandaag een heel goed alternatief voor de ANY als Martijn er niet is, en eigenlijk vindt ik jouw en martijn allebij even goed serieuse concurentie dus maar katti, je vakantie zit er dus weer op?
Hahahahahahahahahahahahhahaha, perfect What's the best for Initium, is the best for me Good luck Danny E: Martijn any:1 Danny any:2
*) Voorlopig 100% winst als Any, als ik dat vol kan blijven houden zou dat wel lekker zijn . Maar martijn is vaak zat online dus zo vaak hoef ik vast geen any te spelen!
Achja, mischien dan een keer afwisselen dan hé, jij deed het ook erg goed. Natuurlijk houden we Martijn even als ANY1.. Gister echt GE-WEL-DIG gespeeld jongens Gspot en Hooibak wat een combinaties! Genieten!
Ik neem aan dat jullie goed hebben gespeeld Ik hoop dat ik er vanmiddag weer ben. Ik gok rond 16.15..
Ik kan in princiepe de hele middag ligt eraan waarneer Triple en jij er zijn, ga dan wel om ongeveer half 6 eten denk ik, en vanavond ga ik denk ik ajax-juventus kijken (en andere wedstrijden wellicht)
haha, ja ik ga dadelijk toch echt eerst ff eten, en dan ga ik nog ff mezelf verdiepen in een boek...blech...t moet gebeuren maareh, ik kijk zo nu en dan wel ff opt forum en dan kom ik wel als Triple of iemand anders er is, en als ik er eerder ben kunnen we mischien een paar potjes doen