Xbox LIVE Arcade Games [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 26 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Shadow Complex was wel iets meer dan van A naar B gaan natuurlijk, maar goed. Van mij mag Jazz Jackrabbit naar XBLA komen, waarom niet.

Ik weet niet of het een groot succes zal gaan worden. Ze zullen de game iig een HD-jasje aan moeten trekken, anders wordt het (denk ik) niets met deze game. Ik bedoel, zal dit nog verkopen........

2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik ken Jazz jackrabbit wel, maar nooit gespeeld.
    Dat character had een broertje van Bucky O' Hare kunnen zijn.
    Maar er zijn zoveel titels die ik wel zou willen op XBLA, maar helaas heb ik het niet voor het zeggen.
    Normaal zou ik zeggen dat ik liever de originele titels zie en niet de remakes. Perfect Dark zie ik niet echt als een remake, want de gameplay is denk hetzelfde als de N64 versie. Turtles in Time speelt heel anders dan het origineel en dat is minder tof, daarom is dat ook een slechte remake. Ook al heb ik er nog best fun mee.

3. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Deel 1 voor 400(P), lijkt me een goede deal ;) Net als Sonic, Turtles etc

Mja deel 2 was echt een grote stap vooruit, was voor toen ook echt visueel heel erg mooi. En nog steeds eigenlijk:
    [yt]bGITBBoN7Cw[/yt]
    Als de Exp erbij zit (met dat wijffie) dan vind ik het zeker 1200(P) waard.

EDIT: Oooo de herinneringen!

Laatst bewerkt: 18 feb 2010
  4. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Van mij mogen ze het uitbrengen, maar ik koop het niet. Ben een beetje klaar met de oude games telkens nieuw leven proberen in te blazen, ik heb er nou genoeg points aan verspeelt. Ik ken mezelf, nu denk ik: Hey, das leuk. Dat ga ik kopen. Vervolgens speel ik het toch nooit. Ik vind die deal of week's ook telkens heel verleidelijk. Heb er al een aantal gekocht, vervolgens speel ik ze nooit. Want dan zijn er weer mensen online waar ik Fifa 10 of MW2 mee ga spelen. Die 'deal of the week' is trouwens marketing-technisch wel een hele goeie zet geweest van Microsoft.

5. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Hahah jah dat heb ik ook. De enigste Arcade games die ik veel heb gespeeld zijn Worms 2 en BF1943, de rest wil ik altijd wel maar dan heb ik toch net iets meer zin in een andere game. Sonic en Duke3D staan nog steeds boven aan het uitspeel lijstje maja het komt er gewoon nooit van ;)

Toch soms is het gewoon leuk om te hebben, en JJR2 was toch erg uitgebreid en lang genoeg om nog te boeien in 2010, denk ik.

Als je ook kijkt naar hoeveel mensen de Sonics en andere ouwe zooi hebben gekocht vind ik het raar dat ze niet meer games op XBLA gooien. Zo duur zou het toch niet zijn? (fuck remakes)

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Visueel erg mooi my ass...

7. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Voor toen! 8)

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Dat was 1998 man, het jaar dat de Dreamcast gereleased was. 8)

9. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Schitterend filmpje, JJ2 is mijn favoriete JJ game. Ze moeten niet 3d gaan. Het filmpje is btw vooral erg vet vanaf 4:55. De muziek van dit spel heeft de tand des tijds heerlijk doorstaan. Ik weet niet hoe het genre heet, ambient/techno? maar het is heerlijk.

Duidelijk goede muziek aangezien je samples soms ook herkent in UT99 etc, logisch aangezien dezelfde crew die werkte aan de muziek van JJ ook bij UT99 zat ;)

JJ is btw één van de eerste projecten waarmee Cliffy B is doorgebroken (Gears of War voor degene die net gamen)

Grafisch kan 't ook nog mee, het mag in een iets hogere resolutie maar het is nog netjes!

10. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Laat Epic Games zijn energie maar lekker in Gears of War 3 steken jongens.
    Als je zo graag JJ wil spelen installeer je hem toch. En anders is er hier wel iemand die hem aan je wilt verpatsen. KLIK-KLAK

11. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    De PU en ik vond hem iig erg mooi in vergelijking met gelijktijdige platformers die er toen uitkwamen O-)

En dan nog, de MP lijkt me ook erg leuk voor XBL of zelfs Splitscreen.
    Kommop hoe vet is dit :cool:

De soundtracks zijn iid legendarisch, ken de eerste paar bijna nog helemaal_O_ Net als UT btw, ook echt bijna exact dezelfde stijl. Ze zijn allemaal trouwens op YT te vinden.

Rustig an, ze zullen heus wel alles op alles zetten om GoW3 weer zo goed te maken.

12. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Heel vet :+

13. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    En wie stapt hier met het verkeerde been uit bed. Ik weet ook wel dat ik hem via Marktplaats/ Ebay of misschien zelfs Xboxworld voor een leuk bedrag voor de pc kan kopen. Maar het lijkt mij leuk om het vanaf m'n bed op de Xbox te spelen.

Gears of War, tja 1 was super, was goed en voor mij is het nu wel leuk geweest. Online veel lag, en ik zie weinig ruimte voor vernieuwing. Epic Games kan btw best een main project hebben (GOW :cool: en als side project wat oudere games remaken :):

14. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel het ook niet kwaad hoor, denk alleen niet dat het een toevoeging vormt aan het aanbod wat XBLA nu te bieden heeft. Maar dat vind ik, als jullie lekker willen hopen dat het ooit online komt, moet je dat vooral doen.

BTW, ik kom niet pas om 4 uur uit bed stappen hoor. =(

15. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Niet zo letterlijk nemen ;), of je moet student zijn. Voor hen is het niet bijzonder :). Het is vooral leuk om wat te hopen want het is de vraag of het ook gebeurd. Maarja alles is mogelijk, helemaal nu er ook een remake is van PD en van Mario en Sonic ook al XLA/ VC games gemaakt zijn :)

16. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    JJ vond ik vroeger behoorlijk ruk. Maar dat geldt voor het gros van de pc games in die tijd.

17. PsychoBoyJack

PsychoBoyJack Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Waarom kan ik van de meeste games ( bij mij vreemd genoeg alleen Chime die ik wel gewoon kan spelen) alleen de trial versie spelen van gedownloade arcade games als ik geen internet verbinding heb? Of moet ik dan ergens een instelling veranderen?
    Kwil van het weekend de xbox mee nemen naar mn zus en met zn allen daar ff bomberman spelen, maar zij heeft geen internet...

18. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Heb je meerdere consoles in je bezit gehad? Want de licentie wordt op de XBOX opgeslagen en als je dus meerdere xboxen gehad hebt, dan kun je die arcade games alleen op die xbox spelen (zonder internet), waarop ze gedownload zijn.

Deze licenties kun je 1 keer per jaar overzetten naar een andere xbox. Moet je even op de site kijken.

19. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Zojuist weer Chime gedaan. En een tweede tijd neergezet. Sommige scores zijn nog makkelijk te verbeteren.

20. PsychoBoyJack

PsychoBoyJack Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Goh.... inderdaad. Ik heb sinds een paar maanden een nieuwe, en Chime is de enigste game die ik sindsdien gedownload heb.

Edit; En inderdaad, nu doen alle games weer , ook zonder internet. Bedankt kerel!!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina