[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 12]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 11 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Net Unbreakable weer eens uit de kast getrokken, blijft een vermakelijk filmpje! :)
     
  2. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Begin lijkt me vrij duidelijk. 1 Knop, druk en je krijgt een dooie maar ook 1 miljoen dollar. Vervolgens wordt het inderdaad onduidelijk en vaag. Van wat ik ervan heb meegekregen is die vreemde gast met die verwondingen in zijn gezicht een soort buitenaardse entiteit die het lichaam van die vent heeft overgenomen bij een blikseminslag gedurende een experiment. Die "alien" heeft nu allerlei mensen "gerekruteerd" om hem te helpen in zijn taak om te bepalen of de mensheid wel of niet uitgeroeid dient te worden. Deze "gerekruteerden" zijn de mensen met de bloedneuzen, die hij dus als een soort op afstand bestuurbare robots kan beïnvloeden. Het merendeel van de mensen tijdens het experiment dient ervoor te kiezen om niet op de knop te drukken, omdat daarmee wordt aangetoond dat de mensheid meer in het belang van iedereen denkt en niet iedereen als individu. Bij de laatste denkwijze zou de mens het namelijk niet waard zijn om voort te mogen bestaan. De vooraf overduidelijke plotwending was dat bij de druk op de knop degene die ervoor meedeed aan het experiment en op de knop drukte, dan zal sterven door zijn of haar geliefde.

    Maar goed, kut film dus.
     
  3. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Planet Earth heb ik.. super!! maar is geloof ik nieteens native 1080p.
    Vooral bij animatiefilms vind ik de kwaliteit van blu-ray echt ver uitstijgen boven dvd.
    De meerwaarde is gewoon een strakke beeldkwaliteit.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    in 1 woord, Ja. Op Blu-Ray is het NOG mooier dan op DVD. Als je er de TV voor hebt zou ik zeker voor de Blu-Ray gaan.
     
  5. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik ga regelen dat ik Anti-Christ ga kijken, hetzelfde als Bigkabuto.... dit soort films trekken mij echt wel..

    Juist omdat ze boundary-pushing zijn. Mainstream films zijn er genoeg.
     
  6. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Triangle

    Onverwachts een bizar goede film! Aanrader voor iedereen die van films ala The Ring en The Uninvited houdt!

    9/10
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    In welk opzicht leek die film op The Ring of The Uninvited dan, afgezien van het genre? :+ Ik vond hem wel tof maar die 2 films die jij noemt waren, imo, toch heel anders.
     
  8. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Tot op de laatste seconde is er niet helemaal duidelijk wat er gaande is. ;)
     
  9. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Dus The Usual Suspects past er ook mooi bij?
     
  10. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Of Fight Club 8)
     
  11. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Yup en Bambi ook. :emo:
     
  12. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb sinds een week een Blu-Ray speler (incl Planet Earth) en een 37" hd tv.
    Ik kan je zeggen, ik had ook mn twijfels maar het verschil is echt immens groot. Planet Earth is echt heerlijk maar zeker gewone en animatiefilms zijn ook fantastisch. Zeker doen dus:)

    Heb daarnaast vandaag Shutter Island, 2010 gezien!
    Vond het echt een goede film. Leonardo DiCaprio speelt echt geweldig, de sfeer is top en er staat gewoon een strak verhaal.
    Het kon alleen wel wat spannender (door de trailer had ik me een soort horror-film voorgesteld), maar zeker een aanrader!
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Damn wat een verklaring, ik zeg maar niets meer 8)

    Shutter Island lijkt mij ook erg tof. Ik heb het niet zo op DiCaprio maar ik hoop de film binnenkort ook te zien.
     
  14. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Haha, ik kreeg gewoon hetzelfde gevoel als ik bij The Ring en The Uninvited kreeg. Je probeert de film te snappen maar het wil net niet lukken, totdat de film in de laatste minuut het kwartje geforceerd laat vallen.

    Nu duidelijker? ;)
     
  15. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    Dat is echt een film die overal goede cijfers krijgt, maar op mij persoonlijk maar weinig indruk maakte. Vond t een beetje een lamme film.
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Vraagje: welke zombie films MOET ik gezien hebben?
     
  17. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Shaun of the Dead :cool:
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    & Zombieland voor killing zombie humor.
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Al gezien, obviously. ;) Net als Dawn of the Dead (1974 nu aan het downloaden trouwens), en de 28 Days / Weeks Later films. Ook Resident Evil gezien, maar er is vast veel meer. :9
     
  20. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Versus (2000). De waardeloos ge-editte trailer hieronder doet het geen gerechtigheid hoe cool deze film is. Met nadruk op cool.

    [yt]fRfhuVlbM-4[/yt]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina