Misschien leuk voor de liefhebbers onder ons: Ik heb wat rockband filmpjes gemaakt en op youtube gezet onder de naam GreggAgain Zoek me op, abonneer je en geef wat cijfers graag Bedankt.
Mooie filmpjes, goede skills maar denk je niet dat het onzinnig is om dit hier te posten ? Als iedereen dadelijk filmpjes gaat maken om zijn/haar skills in MW2, UT3, FM3 enz.. dan staat het hier vol mee.... leuk maar slotje graag ?
Onzinnig? Nee juist niet, hier tref ik waarschijnlijk juist eerder de doelgroep dan ergens anders dus dat lijkt me juist een logische stap. Zolang de moderators het prima vinden laat ik het filmpje graag staan natuurlijk. En ik snap de vraag niet over het slotje cypher...
Rockband topic + je signature lijkt me een prima oplossing. Als iedereen een topic gaat aanmaken voor zijn game(muziek)filmpjes zijn we nergens meer. Lijkt me vrij logisch.
Ik snap dat je behulpzaam wilt zijn, maar op die toon hoeft het ook niet. Sowieso schiet niemand er iets mee op als je om slotjes gaat vragen, daarnaast zou ik het niet meteen onzinnig willen noemen. Maar het moehoet. Omdat XBW zo'n drukbezocht forum is, moeten we alles over een game groeperen in één thread. Anders raakt het overzicht zoek! Dus ik moet je echt verzoeken je video's te posten in het Rock Band topic. Daarnaast hebben we nog een "zelfgemaakte filmpjes" thread in het Green Mile gedeelte. Deze thread moet ik in ieder geval sluiten.